Gå til innhold

Spennende lunsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er så lei av knekkebrød på jobb. Noen som har tips til spennde lunsj jeg kan ta med? Kan gjerne lages kvelden før

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stort sett alltid med meg salat, bestående av crispi- eller hjertesalat, cherrytomat, agurk, paprika, fetaost og krutonger i en liten boks. Ellers funker middagsrester som bare det! Pai, for eksempel, er godt selvom den er kald :)

Skrevet

Fjordland havregrøt hvis du ikke kan eller gidder å lage på jobb ;)

Skrevet

Pasta eller couscous salat: Pesto, cherrytomater, sukkererter, ruccola, fetaost, kylling eller skinke

Wrap eller polarbrød med pesto eller philadelphia, issalat, agurk, gulost, kylling eller skinkepålegg

Pai med purre, champignon, ost og skinke/bacon

Wok med nudler, kylling og grønnsaker, sweet chili saus

Anonymous poster hash: 09395...537
Skrevet

Foccaciasandwich! ;) Ikke nødvendigvis den mest kalorifattige om du er opptatt av slikt. 

Foccacia med oliven, aoili/pesto, kylling, skinke/spekeskinke, egg, rødløk, ruccola, tomat, agurk, salt av ymse slag, parmesan osv osv :) 

Skrevet

Pasta eller couscous salat, hjemmebakte rundstykker/baguetter med karbonade, pesto og skinke, salami og brie.

Skrevet

Jeg pleier alltid å ha masse grønnskaer på brødskiven/krekkebrødet, jeg har spesielt blitt glad i spinat. Eller f.eks. soltørkede tomater på smøreost, så den blir litt mer spennende. Ellers er jeg veldig glad i pumpernickel (evt. med brunost), så varierer ofte med det om jeg smører med meg mat.

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips :) laget meg matmuffins i går, så veldig bra lunsj i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...