Lindasofie Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Hei, Jeg er så lei av knekkebrød på jobb. Noen som har tips til spennde lunsj jeg kan ta med? Kan gjerne lages kvelden før
mijaa Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Jeg har stort sett alltid med meg salat, bestående av crispi- eller hjertesalat, cherrytomat, agurk, paprika, fetaost og krutonger i en liten boks. Ellers funker middagsrester som bare det! Pai, for eksempel, er godt selvom den er kald
penny_ Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Fjordland havregrøt hvis du ikke kan eller gidder å lage på jobb
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Pasta eller couscous salat: Pesto, cherrytomater, sukkererter, ruccola, fetaost, kylling eller skinke Wrap eller polarbrød med pesto eller philadelphia, issalat, agurk, gulost, kylling eller skinkepålegg Pai med purre, champignon, ost og skinke/bacon Wok med nudler, kylling og grønnsaker, sweet chili saus Anonymous poster hash: 09395...537
debattanten Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Foccaciasandwich! Ikke nødvendigvis den mest kalorifattige om du er opptatt av slikt. Foccacia med oliven, aoili/pesto, kylling, skinke/spekeskinke, egg, rødløk, ruccola, tomat, agurk, salt av ymse slag, parmesan osv osv
peppermyntete Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Pasta eller couscous salat, hjemmebakte rundstykker/baguetter med karbonade, pesto og skinke, salami og brie.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Her er det videotips til noen matpakker! Det er skrever for foreldre, da, men det passer jo til voksne også. http://www.klikk.no/foreldre/mat/article1605831.ece Anonymous poster hash: 144e3...fff
Cashbah Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Jeg pleier alltid å ha masse grønnskaer på brødskiven/krekkebrødet, jeg har spesielt blitt glad i spinat. Eller f.eks. soltørkede tomater på smøreost, så den blir litt mer spennende. Ellers er jeg veldig glad i pumpernickel (evt. med brunost), så varierer ofte med det om jeg smører med meg mat.
Lindasofie Skrevet 25. august 2015 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2015 Tusen takk for mange gode tips laget meg matmuffins i går, så veldig bra lunsj i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå