AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Er det lov å føle seg litt usikker da? Jeg har jo full forståelse for at menn ikke gidder å være hodestups etter en kvinne over laaang tid når de ikke får henne, men det jeg som kvinnen tenker mest på i sånne tilfeller er at da var han jaggu ikke så interessert allikevel, om han ikke kunne kjempe for meg lenger, eller ta mot til seg å be meg på en ordentlig date i motsetning til å bare spørre om jeg vil komme på fest gang på gang og hevde at jeg har avist han når han ikke engang har prøvd ordentlig... Er ikke sjalu på nye damene dems, men merker at jeg skulle ønske jeg kanskje ikke var så hard to get selv allikevel.... Er det bare jeg som liker å bruke lang tid på å bli kjent og kun tar menna seriøst hvis de ber meg ut på "gamlemåten"? En mann jeg treffer (men ikke har sex med) kan skrive til meg hver dag om hvor vakker jeg er, men så lenge han ikke følger opp med noe "Romeo-aktig" så greier jeg ikke ta han seriøst, og tror nok at jeg skyter meg selv i foten der, siden mennene da går ut i fra at de ikke har sjans på meg selvom de har det.. Anonymous poster hash: 8f42d...6dc
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Hæ? Anonymous poster hash: e0e46...737
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Kjære, du lever i det 20. århundre Det er helt greit å ville ha romantikk, og holde på tradisjonen om at menn er de som tar initativ. Men pokker heller, da får folk bestemme seg for om de vil ha likestilling eller slik det var før. Anonymous poster hash: 76b8e...2aa 2
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Om du spiller så hard to get at de til slutt ikke gidder mer så ville jeg ha tonet det ned en smule.. Det er jo isåfall bare din egen feil om du holder på å "lurer" de i laaang tid som du skriver,...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Det er helt greit å ville ha romantikk, og holde på tradisjonen om at menn er de som tar initativ. Men pokker heller, da får folk bestemme seg for om de vil ha likestilling eller slik det var før. Anonymous poster hash: 76b8e...2aa Jeg syntes ikke det trenger å være sånn at man må velge mellom likestilling eller romantikk vel? Anonymous poster hash: 8f42d...6dc
Cuntzilla Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Herregud da. Det virker da som disse mannfolka har gjort sitt, du må jo gi noe respons eller ta initiativ selv om du vil ha dem! Å drive og kurtisere en kvinne når de ikke får en dritt tilbake er jo bare patetisk, og som oftest til bry for dama. En mann med sosial intelligens stiller seg ikke under balkongen til en kvinne som virker fullstendig uinteressert og synger serenader. Er du interessert så må du jo gi litt selv også da, ikke forvente at menn skal ta hele risikoen. Når det er sagt har jeg noen få ganger kjent et bittelite stikk av anger langt inne i hjertet et sted når en tidligere beiler har funnet seg en annen kvinne. Men da er det typer jeg har avvist fordi jeg visste det aldri kunne bli noe, men det har jo vært bra menn liksom, så det kan være litt trist likevel iblant. De fleste er man jo glad for at finner seg en annen, men noen ganger så har man en liten djevel som sitter på høyre skulder og skulle ønske han aldri falt for noen andre enn deg. 3
Summers Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Det er åpenbart at slike menn ikke er spesielt interessert i jenta.
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 (endret) Det er åpenbart at slike menn ikke er spesielt interessert i jenta. Er vel ingen menn som er interessert i noen som ikke virker interessert tilbake over lenger tid..? Endret 24. august 2015 av BethD
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 Om du spiller så hard to get at de til slutt ikke gidder mer så ville jeg ha tonet det ned en smule.. Det er jo isåfall bare din egen feil om du holder på å "lurer" de i laaang tid som du skriver,... Ja det er det jeg begynner å innse selv også, når jeg ser at mine beilere en etter en får seg søte kjæresteforhold med andre Så ja, jeg legger nok opp til det selv, men hvordan kan jeg bli flinkere på å vise at jeg liker de, uten å stå igjen som den dumme som blottet følelsene sine, og når jeg uansett vil vente med sex? Men jeg lurer de jo ikke, jeg vil bare vite med 200% sikkerhet at de virkelig vil kjempe for meg og ha meg, men man viser kanskje det på litt mer subtile måter (som å spørre om å bli med på fest, si at man syns en er vakker i god morgen meldinger osv) i dag enn å få dikt hver uke i postkassen og invitere på piknikk og andemating i parken Anonymous poster hash: 8f42d...6dc
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 Ja det er det jeg begynner å innse selv også, når jeg ser at mine beilere en etter en får seg søte kjæresteforhold med andre Så ja, jeg legger nok opp til det selv, men hvordan kan jeg bli flinkere på å vise at jeg liker de, uten å stå igjen som den dumme som blottet følelsene sine, og når jeg uansett vil vente med sex? Men jeg lurer de jo ikke, jeg vil bare vite med 200% sikkerhet at de virkelig vil kjempe for meg og ha meg, men man viser kanskje det på litt mer subtile måter (som å spørre om å bli med på fest, si at man syns en er vakker i god morgen meldinger osv) i dag enn å få dikt hver uke i postkassen og invitere på piknikk og andemating i parken Anonymous poster hash: 8f42d...6dc For å få det man vil ha ,må man i tillegg gi noe selv.. Hva gjør du da..? Når du finner deg en beiler..?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #11 Skrevet 24. august 2015 Det er åpenbart at slike menn ikke er spesielt interessert i jenta. Det er jo ganske åpenbart at de er interesserte når de har sendt meg god morgen melding daglig eller ukentlig, gitt meg komplimenter hver gang vi ses over flere år osv.... Men helt forståelig at de mister interesseren når de aldri kommer et steg videre, og det er helt og holdent min skyld - og nettopp derfor jeg føler meg ekstra usikker når de får seg kjæreste etter en tid, fordi jeg vet at jeg selv kunne vært den kjæresten om jeg ikke hadde vært så dum/avstengte følelser i frykt for å bli såret og hard to get.. Anonymous poster hash: 8f42d...6dc
Summers Skrevet 24. august 2015 #12 Skrevet 24. august 2015 Er vel ingen menn som er interessert i noen som ikke virker interessert tilbake over lenger tid..? Hun har jo vist interesse tilbake, de har bare ikke giddet å be henne ut. Ikke alle menn har lyst til å bli sammen med jenta bare fordi de vil ha henne med på fester, osv.
Summers Skrevet 24. august 2015 #13 Skrevet 24. august 2015 Det er jo ganske åpenbart at de er interesserte når de har sendt meg god morgen melding daglig eller ukentlig, gitt meg komplimenter hver gang vi ses over flere år osv.... Men helt forståelig at de mister interesseren når de aldri kommer et steg videre, og det er helt og holdent min skyld - og nettopp derfor jeg føler meg ekstra usikker når de får seg kjæreste etter en tid, fordi jeg vet at jeg selv kunne vært den kjæresten om jeg ikke hadde vært så dum/avstengte følelser i frykt for å bli såret og hard to get.. Anonymous poster hash: 8f42d...6dc Å sende meldinger kan man gjøre til flere jenter samtidig og det er jo tydeligvis det mennene dine har gjort siden de har endt opp med dame. De ba sikkert de andre jentene på date.
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #14 Skrevet 24. august 2015 Hun har jo vist interesse tilbake, de har bare ikke giddet å be henne ut. Ikke alle menn har lyst til å bli sammen med jenta bare fordi de vil ha henne med på fester, osv. Det er ikke sånn jeg har forstått det... at hun har vist interesse...hun sier det jo selv..!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #15 Skrevet 24. august 2015 Enig med deg Cuntzilla! Jeg må bli flinkere og tryggere på å gi og å være åpen og ærlig med følelsene mine. BethD: Jeg gjør vel ikke så mye, jeg er vennlig mot de, og sier takk for komplimentet mens jeg på innsiden tenker at dette bare er noe de sier for å komme i buksene mine, så jeg tar det aldri ordentlig til meg. Det går mere inn det ene øret og rett ut av det andre. Jeg kan gå på date med de og ha det veldig hyggelig, men tillater sjeldent å faktisk tro på de når de sier de oppriktig liker meg, Har vel blitt såret så mye i tenårene at dette har satt seg som voksen. Nå sist er det en som har vært god mot meg over flere år, som jeg datet en periode, jeg har tenkt lenge at jeg savner sms fra han, og ble litt lei meg når jeg så at han hadde fått seg dame. Ikke fordi jeg ikke får oppmerksomheten hans lenger, men fordi han var en bra fyr jeg egentlig kunne tenkt meg at hadde vært koselig om han klarte å rive ned muren min... Anonymous poster hash: 8f42d...6dc
Gjest BethD Skrevet 24. august 2015 #16 Skrevet 24. august 2015 Sånn som du forklarer det så kan jeg nok se for meg at guttene tolker deg som kald og uinteressert... det som du ikke tror på,tolker nok de som at du ikke bryr deg. Kanskje du ikke helt tror på at noen kan like deg ? En gang, etter det styggeste bruddet ever, trodde jeg ikke på noe lenger...og ivertfall ikke at noen kunne like meg... Jeg hang opp lapper rundt om i huset,hvor jeg var nødt til å se dem.. inni skap,på speil, ved sengen,på kjøleskapet...positive ting,om meg selv! Det funket faktisk Trodde tilslutt på dem,man bygger opp selvtilliten sin og underbevisstheten sin..
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #17 Skrevet 24. august 2015 Hun har jo vist interesse tilbake, de har bare ikke giddet å be henne ut. Ikke alle menn har lyst til å bli sammen med jenta bare fordi de vil ha henne med på fester, osv. Du tenker ikke at det kan være at mange menn ser på date i dag om å ta en øl da? Vi ser jo det bla inne på forumet her "hvordan be han/henne ut på date?" og 80% svarer "spør om å ta en pils!". Det ble kanskje diffust forklart, det er ikke sånn at jeg bare har blitt invitert med på fester, dette er menn som sier de liker meg, dedikerer mye tid til meg (til et visst punkt, forståelig nok), men som ikke helt er typen til å dukke opp på døra med roser. Å sende meldinger kan man gjøre til flere jenter samtidig og det er jo tydeligvis det mennene dine har gjort siden de har endt opp med dame. De ba sikkert de andre jentene på date. For å ikke virke cocky, så vil jeg si at det er mulig du har rett, men disse beilerne er snakk om over mange måneder og år at de fortsetter å ta intiativ, så det er jo en selvfølge at de også tar kontakt med andre kvinner når de ikke kommer noe sted med meg. Men enda har de fortsatt å vise interesse, initativ og håp med meg Anonymous poster hash: 8f42d...6dc 1
Summers Skrevet 24. august 2015 #18 Skrevet 24. august 2015 (endret) Det er ikke sånn jeg har forstått det... at hun har vist interesse...hun sier det jo selv..! Hun skrev jo "En mann jeg treffer kan skrive til meg hver dag om hvor vakker jeg er". En mann tenker da at jenta er interessert om hun tilbringer tid med han samtidig som han forteller hvor vakker hun er over en lengre tidsperiode(flere måneder eller år). Enten det eller så tenker han at jenta er tidenes narsissist og da ville de i hvert fall ikke blitt sammen med henne. Han spør henne ikke ut fordi han egentlig ikke ønsker å bli sammen med henne. Han kan jo ha ønske om et seksuelt forhold med jenta uten å ville bli sammen med henne. Endret 24. august 2015 av Summers
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #19 Skrevet 24. august 2015 Jeg syntes ikke det trenger å være sånn at man må velge mellom likestilling eller romantikk vel? Anonymous poster hash: 8f42d...6dc Man må ikke det, men du gjør det, når du stiller sånne krav til menn. Anonymous poster hash: 74cea...597
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #20 Skrevet 25. august 2015 Ut i fra innlegget ditt skjønner jeg godt at dem går videre. Du driter i dem. Du vil ha oppmerksomhet. En kjent sak i dagens samfunnAnonymous poster hash: 0bbfc...624 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå