AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Jeg har altid vært glad i mat med mye fett. forbrenningsmenneske. men jeg får i perioder angst, for at kroppen plutselig skal snu, og legge på seg mer og mer selv om jeg er like akiv. Og så vet jeg om noe som heter Walden Farms, kalorifri mat, syltetøy og dressinger og sånt. Men hva er det egentlig i dette? Anonymous poster hash: 192f1...5a1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Forbrenningen kan forandre seg, og et høyt inntak av fet og salt mat øker sannsynligheten for hjerte og kar sykdom. Anbefalt er et variert kosthold, les gjerne på helsedirektoratet, der står det mye informasjon.Anonymous poster hash: bef24...55e
Supraspinatus Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Forbrenningen kan forandre seg, og et høyt inntak av fet og salt mat øker sannsynligheten for hjerte og kar sykdom. Anbefalt er et variert kosthold, les gjerne på helsedirektoratet, der står det mye informasjon.Anonymous poster hash: bef24...55e Dette er ikke helt riktig. Nyere metaanalyser antyder at det ikke er noen grunn for å advare mot mettet fett for å forebygge hjerte- og karsykdom. Salt er også en annen historie. Det er ikke sunt å spise et saltredusert kosthold dersom du ikke har behov for det! En rimelig relevant metaanalyse ble publisert tidligere i sommer i BMJ: http://www.bmj.com/content/351/bmj.h3978 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Kroppen trenger fett! Les deg opp på ernæring og fysiologi så vil det nok gå opp et par lys Anonymous poster hash: d1c8a...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå