AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Jeg har lest reglene om piratvirksomhet, og vet veldig godt at Popcorntime er nettopp det. Allikevel vil jeg diskutere en artikkel jeg fant på NRK.no (her er artikkelen: http://www.nrk.no/kultur/samler-inn-data-om-norske-brukere-1.12514677) Sitering fra artikkelen: "Ifølge nye tall fra TNS Interbuss brukes den ulovlige film- og tv-serie-strømmetjenesten Popcorn Time av over 250.000 nordmenn. Nå samles det inn data om brukerne av tjenesten, data som kan brukes i eventuelle søksmål." Hva syns du om dette? Håper ikke jeg har brutt noen regler iht piratvirksomhet-reglene på forumet ved å diskutere denne artikkelen. Anonymous poster hash: 981e9...7c1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Jeg synes det er flott at myndighetene tar grep. Piratvirksom het er forkastelig Anonymous poster hash: d93a1...749
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Hva kan skje? Jeg trodde popcorntime var lovlig jegAnonymous poster hash: 10d2f...f19
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Jeg trodde også det var lovlig å streame. Anonymous poster hash: 8b2c6...366
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Det er lovlig å streame så lenge du skrur av at du selv laster opp når du laster ned (synes å ha hørt at dette er mulig). Anonymous poster hash: f6b4d...cf4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Det er lovlig å streame så lenge du skrur av at du selv laster opp når du laster ned (synes å ha hørt at dette er mulig). Anonymous poster hash: f6b4d...cf4 Jeg har hørt at Popcorntime har ligget i gråsonene om det er ulovlig eller ei, men visste ikke at de hadde offisielt gått ut med at det er ulovlig. Man streamer jo gratis, så filmprodusentene får jo ikke betaling for denne tjenesten. Anonymous poster hash: 981e9...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå