Tvilling76 Skrevet 15. september 2004 #1 Skrevet 15. september 2004 Natusan Baby Oil er bare ett av mange populære barne- og babyprodukter som inneholder farlige stoffer. Se hele listen her
Delfia Skrevet 15. september 2004 #2 Skrevet 15. september 2004 Da får vi inderlig håpe at alle disse produktene straks fjernes fra alle butikk hyller.
Sita Skrevet 15. september 2004 #3 Skrevet 15. september 2004 Da får vi inderlig håpe at alle disse produktene straks fjernes fra alle butikk hyller.
Gjest Qlio Skrevet 15. september 2004 #4 Skrevet 15. september 2004 Jeg tror dessverre ingen av dem blir fjernet, dette er ikke noe nytt og produktene er der like forbaskat.
Fru Fomle Skrevet 15. september 2004 #5 Skrevet 15. september 2004 Fy flate, der var det mange som jeg har i hyllen hjemme! :o Har skrevet ut listen, her skal det hjem og kastes!! Mange av disse er produkter som også selges på apotek, trodde de visste bedre og kunne fjerne slike produkter fra hyllene sine?
Tvilling76 Skrevet 15. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2004 Jeg tror dessverre ingen av dem blir fjernet' date=' dette er ikke noe nytt og produktene er der like forbaskat.[/quote'] Det var nytt for meg, men så er jeg "bare" gravid med mitt første barn da... ;-)
Delfia Skrevet 15. september 2004 #7 Skrevet 15. september 2004 Jeg har hvertfall hørt om det med de vaskeserviettene. Jeg fikk dessuten anbefalt Locobase Repair av min sønns lege....... *hvem kan man stole på *
Gjest Tex Skrevet 15. september 2004 #8 Skrevet 15. september 2004 Her er listen over merker du bør styre unna: Balsam: Magic Kids Balsamspray apple Natusan Kids Balsamspray Balsamspray Kids, Wella Barneolje: Natusan Baby Oil Gel Chamomile Hudkremer og salver: Locobase Locobase Repair Aco Barnesalve Natusan Baby Lotion Natusan Baby Salve Shampoo og dusjkremer: Family Fresh Shower & Shampoo for Kids ACO Barneshampoo Wella Shampoo Kids Nivea Shampoo & Shower for Kids Natusan Baby Softwash Natusan Baby Oil Bath Natusan Kids Balsam & Shampoo 2 in 1 Natusan Baby Top-to-toe wash Tannkrem: Colgate Bugs Bunny Colgate Kids 2 in 1 Pepsodent Kids Såpe: Natusan Baby Creamsoap Våtservietter: Pampers Baby Wipes Pampers Sensitive Baby Wipes, no perfume ICA Baby Våtservietter, uparfymerte ACO Barn Våtservietter Natusan Baby Våtservietter Natusan Baby Wipes, perfume free with baby lotion Interessant....... Locobase og Natusan fikk vi utdelt på helsestasjonen.....
Delfia Skrevet 15. september 2004 #9 Skrevet 15. september 2004 Ja,ikke sant :o Fikk en sånn søt toalettveske full av små prøver på Natusan produkter på fødeavdelingen. *hmmm*
mari Skrevet 16. september 2004 #10 Skrevet 16. september 2004 Hvis man går inn på den svenske listen var det også noen andre som man får kjøpt i norge; i hvertfall Neutral barne shampoo. Jeg prøver å ikke bruke så mye shampoo på barna, men når jeg bruker det så er det Wella tror jeg. får vel tenke meg om nå. er det foresten noen som har et alternativ til colgate banetannpasta, som ikke står på listen? bruker aquafresh fra Frankrike nå, men den er snart tom (og den hadde sikkert ståt på listen hadde den blitt sogt her.)
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #11 Skrevet 25. september 2004 er det foresten noen som har et alternativ til colgate banetannpasta' date=' som ikke står på listen? bruker aquafresh fra Frankrike nå, men den er snart tom (og den hadde sikkert ståt på listen hadde den blitt sogt her.)[/quote'] Zendium barnetannkrem med Teletubbies på.
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #12 Skrevet 25. september 2004 Fikk en sånn søt toalettveske full av små prøver på Natusan produkter på fødeavdelingen. *hmmm* Denne er det flere sykehus som har gått bort i fra. Ullevål ga ut både Natusan og SebaMed da jeg fikk Ida 8.juli 2003. Ikke lett å vite hvem man skal stole på, trodde sykehus, leger og apotek var "safe", den gang ei.
Gjest Qlio Skrevet 25. september 2004 #13 Skrevet 25. september 2004 Meldingen over var fra Qlio.... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå