Gå til innhold

Mindre sex nå som skole/jobb er i full gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke en klagetråd, men mer en slik "Er det flere av meg der ute?" tråd. Jeg og kjæresten har ikke hatt sex på 2 uker, men let me get something straight; første uka var vi borte fra hverandre og andre uka hadde jeg mensen så har ikke akkurat hatt masse tid :P Men jeg merker at nå som han er i full jobb og jeg er i full utdanning så blir man slitne... Andre som opplever det samme? :bond:

Anonymous poster hash: 6aa2d...67d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Er da helt normalt. Når man må bruke tid på skole/jobb har man mindre tid til andre ting, inkludert sex. I tillegg får man gjerne mindre søvn, og er sliten etter jobb/skole, noe som igjen fører til at sexlysten ikke er på topp. Når klokken er 22 er jeg klar for å sove. 

Anonymous poster hash: 9af3b...524
Skrevet

Ja. Er da helt normalt. Når man må bruke tid på skole/jobb har man mindre tid til andre ting, inkludert sex. I tillegg får man gjerne mindre søvn, og er sliten etter jobb/skole, noe som igjen fører til at sexlysten ikke er på topp. Når klokken er 22 er jeg klar for å sove. 

Anonymous poster hash: 9af3b...524

Greit å høre om andre som har det slik. Jeg er litt sexgal og kan godt ha det selv om jeg er skikkelig sliten, men tror det er mer uvanlig igjen :ler:

Skrevet

Hvis du er heldig så. Dama mi er kåt hele tiden så det går ut over søvnkvaliteten min. Blir så trøtt hvis jeg får mindre enn 10 timer. Hadde elsket ei dame som hadde lavere seksualbehov. 

Anonymous poster hash: 7c8cd...904
Skrevet

Greit å høre om andre som har det slik. Jeg er litt sexgal og kan godt ha det selv om jeg er skikkelig sliten, men tror det er mer uvanlig igjen :ler:

OMG nvm

Skrevet

Hvis du er heldig så. Dama mi er kåt hele tiden så det går ut over søvnkvaliteten min. Blir så trøtt hvis jeg får mindre enn 10 timer. Hadde elsket ei dame som hadde lavere seksualbehov. 

Maser jo ikke på fyren selv om jeg er kåt da :P Man har vibrator av en grunn.

Skrevet

Maser jo ikke på fyren selv om jeg er kåt da :P Man har vibrator av en grunn.

Så lenge du går på do eller badet og ikke bruker den i senga så

Skrevet

Så lenge du går på do eller badet og ikke bruker den i senga så

Finnes vel ikke noe mer kleint enn å ligge ved siden av en som sover og leke med seg selv..

Skrevet

Det er det samme her i huset. Min erfaring er at det kommer til å ta seg opp igjen om noen uker, når vi har kommet inn i rutinene og det ikke er tusen ting som skal ordnes, men til da er det unntakstilstand.

Anonymous poster hash: deb41...be1
Skrevet

.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Finnes vel ikke noe mer kleint enn å ligge ved siden av en som sover og leke med seg selv..

Tror det er vesentlig kleinere om han er våken, og bare ligger der og leser en bok eller noe. Skjønner at man kan ta hensyn om man bruker leketøy som bråker, men jeg hadde ikke funnet meg i å bli kastet ut av sengen bare fordi jeg onanerer og han ikke vil være med :ler:

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

Mm ^^

Skrevet

Dette er ikke en klagetråd, men mer en slik "Er det flere av meg der ute?" tråd. Jeg og kjæresten har ikke hatt sex på 2 uker, men let me get something straight; første uka var vi borte fra hverandre og andre uka hadde jeg mensen så har ikke akkurat hatt masse tid :P Men jeg merker at nå som han er i full jobb og jeg er i full utdanning så blir man slitne... Andre som opplever det samme? :bond:

Om dere er så late og spiller på "orker ikke" kortet nå bare oga jobb og barn synes jeg synd på dere når dere får barn sammen. Da blir det jobb 24/7 pluss at kjæresten vil ha oppmerksomhet også. Vet du hva, alt kan løses. Si om dere sovner tidlig en dag kan du jo stå opp litt ekstra tidlig og ta en kjapp enom morgenen. Det trenger ikke være så problematisk som du skal ha det til!

Anonymous poster hash: a85c8...c46

Skrevet

For aa vaere helt aerlig, saa merker jeg ikke den forskjellen du snakker om. Jeg tror det er viktig aa sette av tid til alenetid. Det er en selvfolge at man kan vaere ekstra sliten etter en lang dag, men det er ikke saann at jeg ikke kan ha sex med kjaeresten min etter skole og jobb. :) Saa nei, ingen forskjell her i gaarden heldigvis.

Skrevet

Om dere er så late og spiller på "orker ikke" kortet nå bare oga jobb og barn synes jeg synd på dere når dere får barn sammen. Da blir det jobb 24/7 pluss at kjæresten vil ha oppmerksomhet også. Vet du hva, alt kan løses. Si om dere sovner tidlig en dag kan du jo stå opp litt ekstra tidlig og ta en kjapp enom morgenen. Det trenger ikke være så problematisk som du skal ha det til!

Har jeg sagt det er problematisk? Ikke alle vil ha sex når de er slitne, skjønner du.

Skrevet

.

Skrevet

Har jeg sagt det er problematisk? Ikke alle vil ha sex når de er slitne, skjønner du.

Det kommer til å bli et jævla stort problem når dere blir foreldre og ALDRI har overskudd nok til sex. Det var sånn jeg mente det. Om dere alt nå ikke "orker" å tilfredstille hverandre etter en "lang dag" da blir det svært lite/ingenting på dere når /om dere får barn også. Det handler om å gidde noen ganger også. Og at dere ikke gidder fordi dere er litt slitne da kommer det ikke til å vare så lenge det forholdet deres..med mindre begge to ikke er så interessert i sex..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...