AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Gikk tom for min vanlige shampoo og måtte kjøpe en nødvariant på butikken i helgen. Valgte herbal essences, da jeg husker jeg likte denne veldig godt for mange år tilbake. Merket meg at det stod 0% silikoner. Betyr dette at den da faktisk er grei å bruke? Jeg tåler dårlig sls til vanlig i shampoo, så må uansett ha min faste når jeg skal til frisøren i morgen,men gjør denne fra herbal essences noen skade på håret?Anonymous poster hash: b4db6...597
Professor Orm Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Gikk tom for min vanlige shampoo og måtte kjøpe en nødvariant på butikken i helgen. Valgte herbal essences, da jeg husker jeg likte denne veldig godt for mange år tilbake. Merket meg at det stod 0% silikoner. Betyr dette at den da faktisk er grei å bruke? Jeg tåler dårlig sls til vanlig i shampoo, så må uansett ha min faste når jeg skal til frisøren i morgen,men gjør denne fra herbal essences noen skade på håret?Anonymous poster hash: b4db6...597 Det Herbal essences gjør er egentlig ganske sleipt, men dog fullt lovlig. De reklamerer med 0% silikon i sjampoen og 0% sulfater i balsamen. I virkeligheten er det slik at silikoner brukes først og fremst i balsam, og sulfater først og fremst i sjampo. Om du leser innholdsfortegnelsen vil du se at sjampoen er stappfull av sulfater og balsamen full av silikon. Jeg bruker dem selv fordi jeg elsker lukten, men opplever at særlig sjampoen virker litt uttørrende, og tenker å gå over til sulfatfri sjampo. All vasking av håret skader det litt, men jeg vil ikke si Herbal essences skader veldig. Litt tørt blir det, om du har tørt hår fra før, slik som undertegnede.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Det Herbal essences gjør er egentlig ganske sleipt, men dog fullt lovlig. De reklamerer med 0% silikon i sjampoen og 0% sulfater i balsamen. I virkeligheten er det slik at silikoner brukes først og fremst i balsam, og sulfater først og fremst i sjampo. Om du leser innholdsfortegnelsen vil du se at sjampoen er stappfull av sulfater og balsamen full av silikon. Jeg bruker dem selv fordi jeg elsker lukten, men opplever at særlig sjampoen virker litt uttørrende, og tenker å gå over til sulfatfri sjampo. All vasking av håret skader det litt, men jeg vil ikke si Herbal essences skader veldig. Litt tørt blir det, om du har tørt hår fra før, slik som undertegnede. Aha! Haha, det tenkte jeg ikke på.... Pleier jo å bruke uten sls,så dette er bare sånn "reserve", men synes den lukter så godt jeg også Anonymous poster hash: b4db6...597
Gjest iGirl Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Det er faktisk ingen shampoo og balsam som fungerer bedre for håret mitt enn denne. Den gjør håret skikkelig medgjørlig, også lukter den jo bare helt fabelaktig da. Elsker den (men skammer meg litt).
Professor Orm Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Aha! Haha, det tenkte jeg ikke på.... Pleier jo å bruke uten sls,så dette er bare sånn "reserve", men synes den lukter så godt jeg også Anonymous poster hash: b4db6...597 Nei, sikkert ikke så mange som tenker over det. Men når det er reserve går det nok fint. Bare bruk en god kur etterpå
Cathj Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Herbal Essences gir meg BYLLER i ansiktet. Styrer unna det rælet der.
Gjest iGirl Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Herbal Essences gir meg BYLLER i ansiktet. Styrer unna det rælet der. Men det er meningen man skal bruke den i håret 1
Cathj Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Men det er meningen man skal bruke den i håret Åååååååja Neida, men seriøst; jeg kjøpte Herbal Essences-balsam for noen måneder siden. Dro på en liten reise tilbake til 90-tallet, med tidsriktig musikk på badet og shampooflaskemikrofon og alt. Fikk plutselig masse urenheter i ansiktet, men hadde ikke byttet ut noen andre produkter. Det viste seg å være denne balsamen. Jeg har fortsatt noen rester på hakepartiet, og jeg har sjelden eller aldri urenheter.
Gjest Bossa Nova Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 Man skal heller ikke gni balsam inn i hodebunnen. Så lenge man bruker balsam slik det skal brukes, går det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå