Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde laget meg en meget lang liste med bookmarks (bruker Opera), men i dag var den BORTE!!? Har ikke gjort noe for å fjerne dem i hvertfall.

Er det noen som vet råd om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke om det var det du mente, men hvis selve bookmarksvinduet er borte, så trykk på F4.

Skrevet

Nei det var ikke akkurat det jeg mente. Alle bokmerkene mine er borte; det er vel ikke noe å gjøre med akkurat det. Men skulle gjerne hatt en forklaring på HVORFOR de forsvant... De skal vel ikke forsvinne sånn uten videre. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Knappene til venstre...Sikker på at du er på bookmarks og ikke på f.eks contacts eller chat...?

Skrevet

Ja det er jeg sikker på. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Da vet jeg ikke. Det du kan gjøre etter at du har fått på plass bookmarksene igjen, er å høyreklikke på det hvite feltet. Lagre det på en passende plass. Hvis den blir borte igjen, importerer den igjen.

Skrevet

Uansett, bokmerkene skal liggja i ei fil med namn opera6.adr - finn du denne nokon stad? (Evt. Opera6.adr.bak for ein backup.)

Om det ikkje er nokre innstillingar du har endra i som av ein eller annan grunn gir dette resultatet, er kanskje fila sleta. I så fall kan du sjå etter i søppelbøtta, om det er noko du kan redda derifrå.

Er alt eg kan komma på no.

Skrevet

Da skal jeg prøve meg litt frem her jeg! Takk skal du ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...