Lumiah Skrevet 15. september 2004 #1 Skrevet 15. september 2004 Hadde laget meg en meget lang liste med bookmarks (bruker Opera), men i dag var den BORTE!!? Har ikke gjort noe for å fjerne dem i hvertfall. Er det noen som vet råd om dette?
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #2 Skrevet 15. september 2004 Vet ikke om det var det du mente, men hvis selve bookmarksvinduet er borte, så trykk på F4.
Lumiah Skrevet 15. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2004 Nei det var ikke akkurat det jeg mente. Alle bokmerkene mine er borte; det er vel ikke noe å gjøre med akkurat det. Men skulle gjerne hatt en forklaring på HVORFOR de forsvant... De skal vel ikke forsvinne sånn uten videre.
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #4 Skrevet 15. september 2004 Knappene til venstre...Sikker på at du er på bookmarks og ikke på f.eks contacts eller chat...?
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #6 Skrevet 15. september 2004 Da vet jeg ikke. Det du kan gjøre etter at du har fått på plass bookmarksene igjen, er å høyreklikke på det hvite feltet. Lagre det på en passende plass. Hvis den blir borte igjen, importerer den igjen.
Crazee Skrevet 15. september 2004 #7 Skrevet 15. september 2004 Uansett, bokmerkene skal liggja i ei fil med namn opera6.adr - finn du denne nokon stad? (Evt. Opera6.adr.bak for ein backup.) Om det ikkje er nokre innstillingar du har endra i som av ein eller annan grunn gir dette resultatet, er kanskje fila sleta. I så fall kan du sjå etter i søppelbøtta, om det er noko du kan redda derifrå. Er alt eg kan komma på no.
Lumiah Skrevet 16. september 2004 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2004 Da skal jeg prøve meg litt frem her jeg! Takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå