AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Først: Ringte veterinær, som sa vi måtte komme inn for undersøkelse fordi det er vanskelig å diagostifisere, vi kunne ikke bare få behandling på mistanke, som Agria skriver at man kan.. (Og at det ikke er sikkert vi finner det ut likevel). Men har lest at de ofte må i narkose for å bli undersøkt, og det vil vi helst unngå, ettersom han har vært gjennom en del hos veterinær de siste mnd med analkjertelbetennelse. Så planen er å avvente litt (siden han ikke oppfører seg som han er syk eller plaga på noen måte) og ta ham med til veterinær hvis nysinga ikke gir seg. Men er det noen som har hatt det eller noe lignende på sin hund og har tips til hva annet det kan være? Feks pollenallergi? (Jeg reagerer ofte samtidig som ham, og jeg er allergisk mot burot). Symptomer: Han nyser mange ganger etter hverandre, både vanlig og reversed. Han snørrer litt klar væske. Det kan gå mange timer mellom hvert nyseanfall. Han klør seg ikke på nesa, og allmenntilstanden er helt normal. Han hoster ikke. Så det er egentlig bare denne nysinga som høres voldsom ut fordi det er "begge veier". 2 år gammel hund. Noen tips? Borsett fra å selvsagt holde ham unna andre hunder. Anonymous poster hash: 35544...800
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Åh, det glemte jeg å skrive. Er en eurasier. Anonymous poster hash: 35544...800
tørkestativ Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Klør han ellers på kroppen? Flasser? Da kan det være støv allergi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå