Gå til innhold

Når "daten" vil ha sex uten kondom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr en del ganger nå, og hittil har vi alltid brukt kondom under sex. Sist gang mente han vi ikke trengte. Jeg ville ha alikevel.. Jeg spurte ikke han, angrer litt på det, så spør dere isteden.. Hva tror dere er årsaken til at han plutselig følte det var på tide å slutte med kondom? Vi er ikke akkurat på vei inn i et forhold (på en good stund enda).

Anonymous poster hash: 994f1...b71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo litt bedre uten, men hvis dere ikke skal bruke må begge teste seg først og dere må være ekslusive.

Ellers er det idiotisk å ikke beskytte seg.

• Liker 7
Skrevet

Går du på p-piller da? Har han lyst på barn?

Anonymous poster hash: aacc6...010

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde fortsatt å kreve at han brukte kondom.Enkelte menn driter i om du blir garvid.Det er du som får all driten uansett,ikke de.

Datet en sånn fyr,som jeg traff han på nettet.Han brukte aldri kondom sa han.Jeg hadde med meg i vesken på date nr.4,og han sa ville bruke om jeg ville at han skulle gjøre det.Det gjorde han.MEN:Morgenen etterpå kjørte han på bakfra uten at jeg var våknet skikkelig - uten kondom selvsagt.Og det selv om han visst at jeg ikke brukte p-piller.

Anonymous poster hash: da589...d93
  • Liker 8
Skrevet

Går du på p-piller da? Har han lyst på barn?

Anonymous poster hash: aacc6...010

Ja, jeg går på pillen, men det spurte han ikke om engang. Og jeg har i hvertfall ikke lyst på barn nå. Det jeg syntes er kleint er kjønnssykdommer.. Er ikke så keen på det. Og jeg aner jo ikke om han har sex med flere eller har testa seg osv.

Anonymous poster hash: 3afb4...427

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde fortsatt å kreve at han brukte kondom.Enkelte menn driter i om du blir garvid.Det er du som får all driten uansett,ikke de.

Datet en sånn fyr,som jeg traff han på nettet.Han brukte aldri kondom sa han.Jeg hadde med meg i vesken på date nr.4,og han sa ville bruke om jeg ville at han skulle gjøre det.Det gjorde han.MEN:Morgenen etterpå kjørte han på bakfra uten at jeg var våknet skikkelig - uten kondom selvsagt.Og det selv om han visst at jeg ikke brukte p-piller.

Det er jo helt sprøtt!! Regnes ikke det nesten som voldtekt?! Håper ikke du møtte han flere ganger. Ts

• Liker 6
Skrevet

Det er jo helt sprøtt!! Regnes ikke det nesten som voldtekt?! Håper ikke du møtte han flere ganger. Ts

Har tenkt det samme ja:(Det eneste han sa var at han beklaget,for han trodde jeg var våken og at jeg kunne få penger til angrepille.Møtte han igjen noen ganger etter det,men han er en skikkelig egoistisk fyr så jeg dumpet han etter en stund.

• Liker 5
Skrevet

Bare husk at noen kjønnsykdommer kan ødelegge sexlivet ditt for resten av livet! Det er det ikke verdt!

Daten til hun over hørtes jo kvalmt selvsetrert og veldig lite oppegående ut.

• Liker 9
Skrevet

Jeg ville gitt beskjed om at kondomet skulle på av den simple grunn at vi to ikke var sammen, ergo ingen av oss hadde noe garanti for at den andre ikke brakte med seg noe husdyr inn i relasjonen.

Skrevet

Kondom sprekker nesten 1 av 10 ganger, så bare vær forberedt på at dere "plutselig" er uten beskyttelse og at du kan bli smittet av kjønssykdomer likevel :)

Anonymous poster hash: 84cae...746
  • Liker 1
Skrevet

Bare husk at noen kjønnsykdommer kan ødelegge sexlivet ditt for resten av livet! Det er det ikke verdt!

Daten til hun over hørtes jo kvalmt selvsetrert og veldig lite oppegående ut.

Ja det er min store skrekk!!!Testet meg for klamydia,gonorre og mycoplasma etterpå og heldigvis var alt ok.

• Liker 4
Skrevet

Menn kan pinadø ikke syte over at de blir lurt når de dropper kondom når de har sex med noen de ikke kjenner så godt.  :fnise:

Skrevet

Menn kan pinadø ikke syte over at de blir lurt når de dropper kondom når de har sex med noen de ikke kjenner så godt. :fnise:

Det jeg syntes er rart er at de ikke tar seg bryet med å spørre om man går på f eks pillen først. De bare går utifra dette virker det som? Fremgangsmåten er liksom å kjøre på uten kondom og at de regner med at dama sier stopp hvis de ikke går på noe.

• Liker 8
Skrevet

Menn kan pinadø ikke syte over at de blir lurt når de dropper kondom når de har sex med noen de ikke kjenner så godt.  :fnise:

Sant det.Men enkelte mannfolk bryr seg ikke om de gjør dama gravid virker det som.Jeg sa på forhånd jeg var redd for å bli gravid.Etterpå spøkte han det bare vekk og sa han håpet han ikke hadde gitt meg en bolle i ovnen nå.

Alle bør bruke kondom inntil de er i et fast forhold.Det sparer en for utrolig mye dritt hvis man skulle være så uheldig å få smitte eller bli gravid.

• Liker 3
Skrevet

Det jeg syntes er rart er at de ikke tar seg bryet med å spørre om man går på f eks pillen først. De bare går utifra dette virker det som? Fremgangsmåten er liksom å kjøre på uten kondom og at de regner med at dama sier stopp hvis de ikke går på noe.

Nemlig....

Skrevet

Sant det.Men enkelte mannfolk bryr seg ikke om de gjør dama gravid virker det som.Jeg sa på forhånd jeg var redd for å bli gravid.Etterpå spøkte han det bare vekk og sa han håpet han ikke hadde gitt meg en bolle i ovnen nå.

Alle bør bruke kondom inntil de er i et fast forhold.Det sparer en for utrolig mye dritt hvis man skulle være så uheldig å få smitte eller bli gravid.

Sier for mye om deg at du lar en fyr du ikke er sammen med pule deg uten kondom.

Skrevet

Sier for mye om deg at du lar en fyr du ikke er sammen med pule deg uten kondom.

Hun skrev jo at han hadde gjort det før hun engang var våken. Mao så var hun ikke klar over det før hun våkna mens han var i full gang...

• Liker 9
Skrevet

Hun skrev jo at han hadde gjort det før hun engang var våken. Mao så var hun ikke klar over det før hun våkna mens han var i full gang...

Det kalles voldtekt og skal anmeldes.

Skrevet

Det kalles voldtekt og skal anmeldes.

Nettopp! Så da sier det mer om fyren enn om henne ;)

• Liker 4
Skrevet

At ikke kvinner kan våkne opp og slutte ligge med menn som bare er ute etter en ting. Så fin verden ville blitt. Man må respektere hverandre mer og ikke bare kjøre på. Sex betyr barn og kjønnssykdommer om man ikke beskytter seg og bruker kondom!!

Anonymous poster hash: 832b3...14f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...