Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir stadig forbløffet over det store antallet som påstår de ikke har råd til en Michael Kors veske fordi den er så dyr, samtidig som de bestiller all mulig dritt for samme pris, om ikke mer i mnd enn det vesken koster. 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Veldig lyst å bruke penger men vet ikke Hva jeg skal kjøpe ditt siste kjøp?"

jaaa:P

Anonymous poster hash: a58a6...7cc
  • Liker 6
Skrevet

"Veldig lyst å bruke penger men vet ikke Hva jeg skal kjøpe ditt siste kjøp?"

jaaa:P

Anonymous poster hash: a58a6...7cc

Gjør sånn hele tiden jeg! Drar på kjøpesenteret og stopper folk for å spørre hva de har kjøpt, siden jeg kjeder meg så fælt og egentlig ikke trenger noe, men vil handle litt likevel. Når jeg i tillegg er blakk, så bare roper jeg ut om det er noen som har kjøpt noe til under 20 kr. Besteste hobbyen ever   :handle:  :rodmer:

:ironi:

Anonymous poster hash: 5d27f...865

• Liker 30
Skrevet (endret)

Blir stadig forbløffet over det store antallet som påstår de ikke har råd til en Michael Kors veske fordi den er så dyr, samtidig som de bestiller all mulig dritt for samme pris, om ikke mer i mnd enn det vesken koster. 

Samme syndrom som folk på luksusfellen som mener de ikke har råd til å la ungene drive med hobbyer, men som svir av tusenvis i året på røyk, junkfood, nips og klær de ikke trenger. De skjønner ikke at pengene varer lenger dersom man prioriterer og ikke impulskjøper alt man får lyst på. Det morsomste (eller mest tragiske) er dem som synes synd på seg selv for å ha dårlig råd, og døyver sorgen ved å shoppe ræl på Ebay. Mange fordi de mener de fortjener det siden det er så synd på dem.

Edit: puttet inn et ord som datt ut.

Endret av Ardwinna
  • Liker 4
Skrevet

Noen lurer hvorfor det er medlemsstopp: "Pga noen "hyggelige" kvinnekrek fra kk forumet er vel en av grunnene"

Hihi :fnise:

• Liker 10
Skrevet

"Hei jenter :)dette er litt flaut. Men sliter noe voldsomt med diaré. Har dere noen gode kremer å anbefale mot sårt hull?"

Om det er så flaut, så spør du ikke på en facebookgruppe med nesten 40.000 medlemmer som kan kjenne deg igjen. :P

:skratte:

Anonymous poster hash: 2dea1...a30

Skrevet

Noen lurer hvorfor det er medlemsstopp: "Pga noen "hyggelige" kvinnekrek fra kk forumet er vel en av grunnene"

Hihi :fnise:

Sjarmerende.

De er absolutt mange hakk bedre enn oss :roll:

• Liker 2
Gjest Miss Selfridge
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor absolutt ALT skal kjøpes på ebay? 

Ei som spurte etter et overvåkningskamera som kan monteres ute. Kan hun ikke bare gå på en vanlig butikk eller en norsk nettside der de selger sånne ting? Eller hun som spurte etter en vannfast tusj? Hallo, gå på en bokhandel så har du tusjen din på 5 minutter....? Også vaskemiddel? 

Virker ikke som om folk vil betale for noe lenger, men at de tror de kan få alt til 10-20 kroner. 

Skrevet

Sjarmerende.

De er absolutt mange hakk bedre enn oss :roll:

Vedder på at vedkommende som kommenterte at det var ikke stort bedre å kalle KK(KG)-medlemmer for krek enn KG selv....blir kastet ut relativt snart. :P 

• Liker 1
Skrevet

Ei som spurte etter et overvåkningskamera som kan monteres ute. Kan hun ikke bare gå på en vanlig butikk eller en norsk nettside der de selger sånne ting? Eller hun som spurte etter en vannfast tusj? Hallo, gå på en bokhandel så har du tusjen din på 5 minutter....? Også vaskemiddel? 

Virker ikke som om folk vil betale for noe lenger, men at de tror de kan få alt til 10-20 kroner. 

De har veldig mye tålmodighet om de gidder å vente i 2-3-4 uker for ting de trenger NÅ. :) 

• Liker 8
Gjest Miss Selfridge
Skrevet

De har veldig mye tålmodighet om de gidder å vente i 2-3-4 uker for ting de trenger NÅ. :)

Hehe ja! 

Nå driver de å diskuterer oss på siden. Vi driver visst å latterliggjør, hetser og rakker ned på de. Vi burde ihvertfall være tøffe nok til å stå frem med ekte navn! Kvinnekrek er vi også.

Jauda. 

Gjest Miss Selfridge
Skrevet

Eller når folk skriver at de har vondt i en tå/finger/har munnsår og spør om noen vet om en krem som fungerer. Kremen kommer ikke før om 4 uker uansett..  Hørt om apotek? På de 4 ukene er problemet enten borte eller blitt dobbelt så stort.  :natti:

Skrevet

Hehe ja!

Nå driver de å diskuterer oss på siden. Vi driver visst å latterliggjør, hetser og rakker ned på de. Vi burde ihvertfall være tøffe nok til å stå frem med ekte navn! Kvinnekrek er vi også.

Jauda.

Nei! Raker ned! Kan ikke noe for det, men må le når tre personer konsekvent skriver at vi raker ned på de.. :fnise:

• Liker 11
Skrevet

Hehe ja! 

Jauda. 

Tungforståtte som vanlig... Her er det ikke lov å skrive under fullt navn og vi slipper jo ikke inn i gruppa for å skrive under ekte navn. De som faktisk skriver hva de mener (inkludert saklige kommentarer og kritikk) blir elegant luket bort. Det er lett å sitte på sin høye hest og gnåle om å være ærlig og stå for det man mener under sitt ekte navn når de bare kaster ut folk som gjør nettopp det.

De vil jo bare sitte der i jenteklubben sin og overshare mens de "diskuterer" hvem som er verst på å hetse og mobbe. Lettvint er det jo også når alle som er uenige enten tier stille eller blir kastet ut så fort de åpner kjeften ;)

• Liker 3
Gjest Miss Selfridge
Skrevet

Nei! Raker ned! Kan ikke noe for det, men må le når tre personer konsekvent skriver at vi raker ned på de.. :fnise:

Åja, det er det vi driver med ja! Raker...  :skratte:

Skrevet

Ja vi er vel kjent for å gre alle der inne over en rake :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Blir for dumt å hyle ut om mobbing og hetsing når det er akkurat det de driver med der inne.

Jeg har sett flere "bekjente" dele ting der inne som jeg absolutt ikke hadde behov for å vite.. Jeg har fått et helt annet syn på disse, og ikke på en positiv måte. ADMIN burde oppfordre medlemmene til å utvise nettvett. Dessverre er de like dårlige selv.

Anonymous poster hash: 0dc63...4c0

• Liker 11
Skrevet (endret)

Hehe ja! 

Jauda. 

Patience is a virtue, vet du. 

Edit: Skriflelfiefief.

Endret av Kraula
Skrevet

Nå er det faktisk veldig mye man finner billigere på ebay enn i Norge. Jeg handler på ebay når det er noe jeg trenger som jeg ikke må ha med en gang. Og ja, inkludert tusjer om jeg trenger det. Å sjekke hvor ting er billigst ser jeg på som en viktig del av et nøkternt liv. For meg som sliter med sykdom er det også lettere at ting kommer i postkassa, enn at jeg "bare" kan dra ned på bokhandelen. 

Så den kritikken du kommer med her er jeg ikke enig i i det hele tatt. Feks. mobildeksler er en ting som er idiotisk å kjøpe i Norge. Du får det til 1/4 av prisen på ebay. Samme med lommebøker og vesker, hvis man er som meg og ikke ønsker og har råd til merkevesker. 

Å kjøpe for å kjøpe er forkastelig, men å være bevisst på prisforskjeller er ingenting å le av. Da er det verre at de ikke gidder å søke etter det selv, men skriver på gruppa for å få andre til å gjøre jobben for seg. 

Anonymous poster hash: 5d27f...865

• Liker 8
Skrevet

Ser de driver å sletter kommentarer som kan bli "brukt i mot" gruppen. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 0dc63...4c0

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...