Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Thalassos

Anbefalte innlegg

Snasent! :fnise:

Noen inne på gruppa burde tipse damene om den kjolen!

Lag et "seriøst" innlegg om det og se hva slags respons du får! Jeg tipper den blir positiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag et "seriøst" innlegg om det og se hva slags respons du får! Jeg tipper den blir positiv ;)

Nei men jeg er jo ikke der lenger. Jeg ble dratt med i dragsuget til den store sinte KG-utrensinga. Hadde jeg ikke allerede vært kastet ut, hadde jeg garantert blitt kastet ut da :fnise: I hvert fall etter å ha skrevet om det her, siden de har spioner her inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men jeg er jo ikke der lenger. Jeg ble dratt med i dragsuget til den store sinte KG-utrensinga. Hadde jeg ikke allerede vært kastet ut, hadde jeg garantert blitt kastet ut da :fnise: I hvert fall etter å ha skrevet om det her, siden de har spioner her inne.

Vi får sende oppgaven videre!

Jeg meldte meg ut etter kort tid, ble så pinlig å se på Facebook når det poppa opp rosa didoer nedover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my god... Full dildo-diskusjon nå ("noen som har erfaringer med denne?" *insert bilde av "multispeed g-spot and clitoral vibrator masturbate dildo vibrate vaginal massager"*). Damene viser frem sine og forklarer hvordan den er. Er det MULIG. No shame! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 552a9...8c4

Ååh, finner det ikke :( men kom over ei (har sett flere forsåvidt) som tenkte å kjøpe tunge piercing på ebay :o at hu tørr mtp innhold i smykket, og sikkerheten dersom det skulle løsne.

Anonymous poster hash: 1c389...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra den danske gruppa "ebay-tips":

Et medlem legger ut en YouTube-film med et infinity-skjerf og hvordan det kan brukes på forskjellige måter, og ber om link til slike skjerf.

I videoen endrer skjerfet farger, for å vise de forskjellige fargene skjerfet kan fås i.

Urovekkende mange medlemmer tror oppriktig at stoffet virkelig skifter farge!

Anonymous poster hash: 78924...017

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hello Kitte

Et medlem legger ut en YouTube-film med et infinity-skjerf og hvordan det kan brukes på forskjellige måter, og ber om link til slike skjerf.

I videoen endrer skjerfet farger, for å vise de forskjellige fargene skjerfet kan fås i.

:ler:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, finner det ikke :( men kom over ei (har sett flere forsåvidt) som tenkte å kjøpe tunge piercing på ebay :o at hu tørr mtp innhold i smykket, og sikkerheten dersom det skulle løsne.

Sikkert full av nikkel piercingsmykket..

Anonymous poster hash: 2e8f2...633

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sikkert sletta pga. jeg skrev her om det... 

Ja, at de tør! Akryl degraderes av kroppsvarme og slipper giftige stoffer som er kreftfremkallende, og de barbellene er nok "kirurgisk stål" som er bare et pent ord for såkalt "mystery metal" med en haug med nikkel i seg. Å ha det i MUNNEN  :sjokkert:  (forøvrig, titanium er trygt, Pinpoint piercing i Oslo selger det på nett, løp og kjøp for de som vil ha kvalitet i piercingene sine!  :danse: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

** Mente akryl brytes ned.. Oversatte litt engelsk-norsk i hodet, gikk litt krøll på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sikkert sletta pga. jeg skrev her om det... 

Ja, at de tør! Akryl degraderes av kroppsvarme og slipper giftige stoffer som er kreftfremkallende, og de barbellene er nok "kirurgisk stål" som er bare et pent ord for såkalt "mystery metal" med en haug med nikkel i seg. Å ha det i MUNNEN  :sjokkert:  (forøvrig, titanium er trygt, Pinpoint piercing i Oslo selger det på nett, løp og kjøp for de som vil ha kvalitet i piercingene sine!  :danse: )

IKKE LOV Å REKLAMERE FOR SKIKKELIGE TING!!!! :P :P :P  :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det deling av bondage-utstyr.... Både lenker til å ha rundt hendene og slik man legger under madrassen for å binde fast partneren i stjerne. 

Jeg klarer bare ikke slutte å gape når jeg ser slike ting. Burde ikke bli sjokkert lenger, men fatter ikke at folk vil dele slikt med så mange fremmede mennesker!!

Anonymous poster hash: 5d27f...865
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert full av nikkel piercingsmykket..

Anonymous poster hash: 2e8f2...633

Det er jo veldig lett å teste smykkene for nikkel. Håper virkelig at de som kjøper slike "smykker", har testere hjemme og bruker dem

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt samme følelse i denne gruppa jeg fant https://m.facebook.com/groups/779575202152148?ref=m_notif&notif_t=group_r2j_approved&actorid=1598550095

:-p

Denne kan bli morsom å følge. Drit i lover og regler, og respekt for andres arbeid. Alt du finner på internett kan du selvfølelig gjøre som du vil med !

:-p

Anonymous poster hash: 0aee9...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-bay uniformen:

Nike-joggedress.

(Fake) Toms eller hvite joggesko.

(Fake) merkeklokke, fra Daniel Wellington, Marc Jacobs eller lignende.

Veldig fancy negler.

(Fake) Michael Kors veske.

Oooooog... en stor (fake) blingring? 

Har jeg glemt noe nå? Er jeg helt på vidda? :P

Ikke glem de GRUSOMME buksene de kjøper til mennene i familien sin! SÅ 90-tallstrashy! Grøss  :bond: 

Jeg tenker på typen med masse hull, bilder av løver, flamme ol. :S

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa pjuskehåndjern faktisk....er det sexy? For noen jenter kanskje, men ser for meg den mannen som skal binde fast dama - eller bli bundet fast  :fnise:  

Nei takk, da tar jeg heller et slips.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig lett å teste smykkene for nikkel. Håper virkelig at de som kjøper slike "smykker", har testere hjemme og bruker dem

Hva hjelper det når testeren er "made in china"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hjelper det når testeren er "made in china"?

Det går jo an å kjøpe godkjente testere fra andre leverandører også. En trenger ikke kjøpe på ebay. Det finnes mange seriøse selgere både i Norge og i andre land

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem de GRUSOMME buksene de kjøper til mennene i familien sin! SÅ 90-tallstrashy! Grøss :bond:

Jeg tenker på typen med masse hull, bilder av løver, flamme ol. :S

HAAAAAHAHA ææææææsj ass. De er så fæle! Glad for at jeg har en kjæreste som makter å kjøpe sine egne klær 😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...