Djungelvrål Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Kjøpte BB cream for leggene, den var litt lys men den jevnet definitivt ut huden på beina slik foundation gjør for ansiktet. Problemet er at den er litt for lys og jeg finner den ikke i medium/dark. Likte også konsistensen og lukta. Noen som har funnet noe lignende for beina i en mørkere tone? Her er den: http://eleven.no/loreal-paris-sublime-bronze-summer-legs-bb-cream-34910.html
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Sminke beina? Det har jeg aldri hørt om, men gjelder det brannskade eller lignende kan du vel få hjelp av legen din? Anonymous poster hash: 5e4cf...a25
Djungelvrål Skrevet 24. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2015 (endret) Sminke beina? Det har jeg aldri hørt om, men gjelder det brannskade eller lignende kan du vel få hjelp av legen din? Anonymous poster hash: 5e4cf...a25 Nei, det er ikke brannskade. Det er pga ujevn hudtone, små arr og spindelvevårer. Endret 24. august 2015 av DreamOn
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Jeg kan anbefale å bruke serum for pigmentflekker mot arr. Det, i kombinasjon med avitaminsyre, har gjort mine arr på leggene nesten helt usynlige! Jeg hadde et arr etter et stygt fall. Dette er riktignok ganske overfladisk og nye arr, er nok verre om det går dypere.Anonymous poster hash: 04b3e...aaf
Berit Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Har bare prøvd selbruningskrem på leggene, husker ikke merkene. Har prøvd litt forskjellig, men synes ikke det blir fint oppå foten eller på tærne, så har droppet det. Har tenkt på brunkrem for legger, men er redd det smitter av på klærne. Opplevde du at den BB kremen gjorde det?
Djungelvrål Skrevet 24. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2015 Jeg kan anbefale å bruke serum for pigmentflekker mot arr. Det, i kombinasjon med avitaminsyre, har gjort mine arr på leggene nesten helt usynlige! Jeg hadde et arr etter et stygt fall. Dette er riktignok ganske overfladisk og nye arr, er nok verre om det går dypere.Anonymous poster hash: 04b3e...aaf Hva slags serum?
Djungelvrål Skrevet 24. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2015 Har bare prøvd selbruningskrem på leggene, husker ikke merkene. Har prøvd litt forskjellig, men synes ikke det blir fint oppå foten eller på tærne, så har droppet det. Har tenkt på brunkrem for legger, men er redd det smitter av på klærne. Opplevde du at den BB kremen gjorde det? Vet ikke om den smitter, har bare brukt mørke klær. Men skal prøve den engang jeg har lyse klær og si fra her
Berit Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 Vet ikke om den smitter, har bare brukt mørke klær. Men skal prøve den engang jeg har lyse klær og si fra her Veldig fint at du vil gi tilbakemelding.
Berit Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 Veldig fint at du vil gi tilbakemelding. Samtidig tenker jeg at hvis det ikke smitter av, så trekkes det jo inn i huden, og er det så heldig?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 Skincecuticals; Advanced pigment corrector. Kjøpte det i USA. På tre uker er arrene nesten ikke eksisterende, men kombinerer med avitaminsyre. Anonymous poster hash: 04b3e...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå