AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Hei alle! Strever hardt med å finne riktige bukser. Kunne tenkt meg jeansaktige bukser med stretch, gjerne med flere farvealternativer. Liker også at de har smale ben. Men, utfordringen er at jeg er litt småfeit. 🙈 Så, hvor kan man handle bukser som kan ha fin passform og som har god stretch, og ENDA kan passe en i størrelse liten flodhest? Hadde blitt glade for tips om både butikker og nettbutikker, og hvilket merke 😊Anonymous poster hash: b1bce...8a7
Gjest Dårris Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Dr Denim er superstretchy og fås med både lavt, middels høyt og ekstra høyt liv. Kjempegode, de føles som tights, men ser ut som jeans. Nelly og Carlings fører de, ikke er de dyre heller. Diesel skinzee er også diggbare bukser.
tørkestativ Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 (endret) Selv liker jeg ikke Dr.denim da de siger ned HELE tiden... hvis du er litt lav så anbefaler jeg alex buksene fra gina tricot de er veldig stretchy og behagelige. Siger litt de også, men slik er det med stretch. Og ikke få sjokk når du ser disse buksene. De ser kjempe små ut. Str S ser ut som en barnebukse, men som sagt så er det veldig mye stretch Endret 24. august 2015 av tørkestativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå