Gå til innhold

Resturang i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp flyttet til trondheim, og skal i denne helgen som kommer spise middag ute på byen. (bursdagsfeiring=))

Jeg lurer på om noen vet om en koselig, romantisk plass å spise som ikke er så kjempe dyr??....Siden jeg er student. Men sånn middels pris og goooo mat=)

Håper på svar=)

Takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frati i Munkegt serverer i hvertfall god italiensk mat, og har hyggelige priser. Romantisk nok til at jeg tok med mannen min dit på vår aller første date..

Gjest Anonymous
Skrevet

Frati er et bra alternativ, evt Italianos i Nordre hvis du liker italiensk. Ellers er den nye ved gamle bybro dailys super!! Kjempegod mat!!

Skrevet

Kaktus på bakklandet har veldig god og billig pizza, rundt 90 kr, dessuten koster hlvliteren under femtilappen. Det er koselig der også, lite og intimt.

Gjest Nohanomori
Skrevet

Dalat i prinsensgate, god vitenamesisk (tror jeg) mat, store posjoner til billige priser. Litt shabby lokale, men en stor slager blant studentene!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis dere er flere, må dere spise på Ajo på solsiden. Tapasen der er bare himmelsk!

Pizza Pizza på solsiden har utrolig god italiensk pizza.

Ellers er Grønn Pepper i Fjordgata en evig favoritt... mexikansk mat er så godt!

Du har sikkert allerede vært ute, men til neste gang....

Amber

Skrevet

Her var det mange gode restauranter ja :-) Bølgen og Moi har også god tapas da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...