Gå til innhold

Date en lydbokoppleser, noen som har gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har begynt å date en mann som har jobbet som lydbokoppleser.  Ikke bare det, men han har lest bøker som jeg har hørt på, jeg pleier å høre på lydbøker når jeg skal sovne så jeg har faktisk sovnet til hans stemme! 

Noen som har gjort noe lignende. Vi er helt i starten av datingfasen, men føler det kribler skikkelig med tanke på stemmen hans. Som mange lydbokopplesere har han en veldig behagelig stemme og nå har jeg begynt å høre på lydbokene hans på nytt bare for å høre stemmen.

Anonymous poster hash: 3c499...6c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har begynt å date en mann som har jobbet som lydbokoppleser. Ikke bare det, men han har lest bøker som jeg har hørt på, jeg pleier å høre på lydbøker når jeg skal sovne så jeg har faktisk sovnet til hans stemme!

Noen som har gjort noe lignende. Vi er helt i starten av datingfasen, men føler det kribler skikkelig med tanke på stemmen hans. Som mange lydbokopplesere har han en veldig behagelig stemme og nå har jeg begynt å høre på lydbokene hans på nytt bare for å høre stemmen.

Det hørtes koselig ut. :)

Anonymous poster hash: 18a7c...a27

• Liker 3
Skrevet

Hei, jeg har begynt å date en mann som har jobbet som lydbokoppleser.  Ikke bare det, men han har lest bøker som jeg har hørt på, jeg pleier å høre på lydbøker når jeg skal sovne så jeg har faktisk sovnet til hans stemme! 

Dudududuuuuuu Dudududuuuuuu Dudududududududdududduuuuuuuuuuuuuuu

Anonymous poster hash: 51d75...206

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...