Gå til innhold

forloveren min kansellerte 4 dager før bryllupet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På torsdag skal jeg gifte meg med drømmemannen.

Det blir bare han, meg og våre forlovere,vi ønsket ett intimt og stille bryllup på en strand i tyrkia.

I kveld ringte forloveren min meg og kansellerte. Vi reiser på onsdag, så jeg syns dette var veldig kort varsel !

Hun mener hun ikke kan reise fordi hun fikk beskjed på fredag at hun har kreft. Dette er jo selvgølgelig veldig trist, men hun blir vel ikke sykere av en tur til tyrkia i 4 dager?

Dette har vi planlagt i ett år, hun vet hvor mye dette betyr for meg. Hun trenger ikke gjøre mye heller.. Bare hjelpe meg med kjole, sminke og hår.

Hun mener jeg bare kan finne noen andre, men er jo ingen som kan reise til tyrkia på så kort varsel på en ukedag!

Kjenner jeg blir sint at hun kan være så egoistisk, hun vet hvor mye dette betyr for meg.

Måtte bare få det ut, takk forat du leste.

Anonymous poster hash: 85a11...269

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Kjedelig, gjennomsiktig trolling.

• Liker 33
Skrevet

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 7dc5e...fcb
  • Liker 1
Skrevet

Håper dette er troll, hvis ikke:

Du er utrolig usympatisk og egoistisk. Nei, hun blir ikke sykere av å dra, men kanskje psyken har fått seg en liten knekk? Flott venninne du er må jeg si..

Skrevet

du snakker som om kreften ikke er så farlig, bare du får giftet deg. skam deg!! så klart bryr hun seg mer om seg selv nå enn et bryllup! 

Anonymous poster hash: 2d2c3...62d
  • Liker 3
Skrevet

Ja, fy for en egoistisk kjerring. Tenke seg til at hun ville blir hjemme når hun nettopp har fått beskjed om at hun har kreft. Ærlig talt, hun burde jo fokusere på det som er viktig, at du skal gifte deg, og fikse sminken og håret ditt. :ironi:

Ta hodet ut av ræva og tenk hvor jævlig hun har det nå. Det er omtrent noe av det verste man kan få, og det eneste du tenker på er deg selv.

• Liker 5
Skrevet

Jeg håper virkelig at dette bare er tøys...

Anonymous poster hash: 3a21f...ab7
  • Liker 2
Skrevet

Dette må være en trolletråd  :sjokkert:

Finnes det ikke lenger grenser for hva man kan trolle med? 

Anonymous poster hash: 12404...849
  • Liker 1
Skrevet

ikke morsomt

Skrevet

På torsdag skal jeg gifte meg med drømmemannen.

Det blir bare han, meg og våre forlovere,vi ønsket ett intimt og stille bryllup på en strand i tyrkia.

I kveld ringte forloveren min meg og kansellerte. Vi reiser på onsdag, så jeg syns dette var veldig kort varsel !

Hun mener hun ikke kan reise fordi hun fikk beskjed på fredag at hun har kreft. Dette er jo selvgølgelig veldig trist, men hun blir vel ikke sykere av en tur til tyrkia i 4 dager?

Dette har vi planlagt i ett år, hun vet hvor mye dette betyr for meg. Hun trenger ikke gjøre mye heller.. Bare hjelpe meg med kjole, sminke og hår.

Hun mener jeg bare kan finne noen andre, men er jo ingen som kan reise til tyrkia på så kort varsel på en ukedag!

Kjenner jeg blir sint at hun kan være så egoistisk, hun vet hvor mye dette betyr for meg.

Måtte bare få det ut, takk forat du leste.

Anonymous poster hash: 85a11...269

....

For guds skyld, kreft er jo ikke en sykdom som kan ta livet av deg. Og jo forresten, du kan faktisk bli så mye dårligere på fire dager. Ikke en eneste kreftdiagnose er lik.

Hvis dette ikke er trolling, så håper jeg faktisk at ingen stiller opp for deg. Fordi du skal ha forståelse, jeg regner med at du valgte forloveren din fordi hun er en som betyr mye for deg. Det er du som er den egoistiske her.

• Liker 1
Skrevet

image.jpg

:klaske:

Anonymous poster hash: f671d...f57

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer rett og slett ikke tro på dette. Virker som et forsøk på trolling på meg.

Dersom det nå likevel skulle være sant, så må jeg bare få sagt at det er TS som er den store egoisten her. Skulle ikke alvorlig, livstruende sjukdom være gyldig fraværsgrunn?

For det første, du kan ikke vite at hun ikke blir dårligere på ett par dager. Folk har ulike sjukdomsforløp, og kanskje har legen sagt at det er dumt å reise til Tyrkia nå. For det andre er det det rent praktiske. Sjukdommen er nettopp oppdaget, og det kan hende behandling må iverksettes umiddelbart eller at det er flere utredninger som må gjøres som gjør det umulig for henne å reise på "ferie" akkurat disse dagene. For det tredje er det det psykiske aspektet. Akkurat nå gjennomgår venninnen din nå en dyp, personlig krise. Hun trenger støtte og forståelse, og for henne er sikkert hår, sminke og hvite kjoler veldig uviktig akkurat nå  - noe det jo også er, i den store sammenhengen.

Det er synd bryllupet ditt blir ødelagt. Men venninnen din har en dødelig sjukdom og gjennomgår en forferdelig tid. Litt perspektiv må man prøve å beholde selv om ting ikke blir som en har tenkt. Det er jo ikke som om venninnen din ønsket å kansellere eller er en bitch som ikke tar dette seriøst. Det er kanskje bare ikke mulig å gjennomføre denne reisen for henne nå, av hensyn til sjukdommen, praktiske årsaker eller det faktum at det blir vanskelig (for ikke å si umulig) å konsenterere seg og glede seg med deg når man sitter og er livredd, sliten og sitter med tusen spørsmål og rett og slett har det helt for jævlig.

Anonymous poster hash: e941b...816
  • Liker 1
Skrevet

Herregud, skjerp deg!

Venninnen din har kreft, og du tenker på bryllupet ditt?!

Selv om venninnen din ikke får behandling før etter reisen er over er det klart hun ikke orker å reise, og spille glad og fornøyd under ditt bryllup. Hun har viktigere ting å tenke på nå; Hun er alvorlig syk.

Anonymous poster hash: f963a...309

Skrevet

Vel, håper TS er klar for å være god venninne tilbake...

Skrevet

Veldig dårlig gjort av venninna di å få en dødelig sykdom så nære bryllupet ditt. Det burde hun tenkt på før!

• Liker 4
Skrevet

Don't feed the troll! :)

Anonymous poster hash: 7a4d9...719

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...