AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 For jeg klarer ikke bestemme meg. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg har lyst til å være den perfekte IT girl, med krøller, nydelig sminke, lyse klær og en merkeveske hengene over skulderen. For når jeg er den personen vil jeg ha alt. Jeg vil ha bare merkeklær, jeg vil bare ha fine vesker, duse klær og føle meg selv vakker. Spise rent og sunt. Jeg vil føle at mennesker snur seg og tenker "shit as". Jeg vil få den selvtillitsboosten om at jeg kan være pen, vakker og nydelig. Den sterke jenta som har alt. Så har vi den andre siden av meg, som har lyst til å gå i sort. Få tatoveringer, ta en røyk når jeg drikker, en lett eyeliner rundt øyet, en løs skjorte og en hullete bukse. For når jeg er den personen gir jeg faen. Jeg blir morsom, lett å prate med og selvsikker. Jeg kan sitte med bena på bordet, spise en burger og le. Så har vi personen som vil være så selvsikker at jeg vil gå uten sminke, ha på meg joggebukse og chille max. Drite i hvordan jeg ser ut å ha på meg store behagelige klær. Ikke dusje på et par dager og spise dritt. Se på film, være usosial og gi faen. Eller den som satser på lidenskapen, driver med hest på fulltid og bli best.. Anonymous poster hash: 8846e...756
Gjest lipgloss Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 kan du ikke bare være alt dette,kle deg etter hva du føler for,er jo bare kjekt å ha litt forskjelige stiler:)
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Jeg trodde dette var den perfekte IT-jentahttp://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2015/01/Marissa-Mayer-Yahoo-001.jpg Hvis jeg skal gi et seriøst råd, er det å definere deg selv av andre ting enn utseende og klær, så langt det lar seg gjøre, og at uplukkede øyenbryn er undervurdert.Anonymous poster hash: 1529a...f6d
Gjest lipgloss Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Jeg trodde dette var den perfekte IT-jentahttp://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2015/01/Marissa-Mayer-Yahoo-001.jpg Hvis jeg skal gi et seriøst råd, er det å definere deg selv av andre ting enn utseende og klær, så langt det lar seg gjøre, og at uplukkede øyenbryn er undervurdert.Anonymous poster hash: 1529a...f6d Hvem er denne kvinnen,hun var nydelig
Gjest Blomsterert Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 For jeg klarer ikke bestemme meg. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg har lyst til å være den perfekte IT girl, med krøller, nydelig sminke, lyse klær og en merkeveske hengene over skulderen. For når jeg er den personen vil jeg ha alt. Jeg vil ha bare merkeklær, jeg vil bare ha fine vesker, duse klær og føle meg selv vakker. Spise rent og sunt. Jeg vil føle at mennesker snur seg og tenker "shit as". Jeg vil få den selvtillitsboosten om at jeg kan være pen, vakker og nydelig. Den sterke jenta som har alt. Så har vi den andre siden av meg, som har lyst til å gå i sort. Få tatoveringer, ta en røyk når jeg drikker, en lett eyeliner rundt øyet, en løs skjorte og en hullete bukse. For når jeg er den personen gir jeg faen. Jeg blir morsom, lett å prate med og selvsikker. Jeg kan sitte med bena på bordet, spise en burger og le. Så har vi personen som vil være så selvsikker at jeg vil gå uten sminke, ha på meg joggebukse og chille max. Drite i hvordan jeg ser ut å ha på meg store behagelige klær. Ikke dusje på et par dager og spise dritt. Se på film, være usosial og gi faen. Eller den som satser på lidenskapen, driver med hest på fulltid og bli best..Anonymous poster hash: 8846e...756 Du har liksom ikke "finni dø sjæl"? Det kan være forvirrende,du søker etter din egen identitet? Og så er det noen som er sånn hele livet antar jeg.Kameloner,som skifter etter hvilket miljø de er i.Der var jeg lenge,mange år.Jeg valgte å tilpasse meg,og hadde så mange ulike venner og miljøer jeg var en del av,så jeg fant litt her og der,og ble littidentitetløs,eller alt for mye på en måte.Og andre sa jeg var så "sammensatt".For noe tull.Jeg lot som om jeg var mer interessant enn jeg var,og det var problemet.Tok meg en laaang ferie,dro til verdens vakreste plass,Lofoten og Vesterålen.Der "fant jeg meg selv".Du har også en kjerne,og du finner den om du vil.Men husk nå også på at vi alle er litt av alt! Og,det er helt ok: -)
Gjest Drama Queen Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 For jeg klarer ikke bestemme meg. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg har lyst til å være den perfekte IT girl, med krøller, nydelig sminke, lyse klær og en merkeveske hengene over skulderen. For når jeg er den personen vil jeg ha alt. Jeg vil ha bare merkeklær, jeg vil bare ha fine vesker, duse klær og føle meg selv vakker. Spise rent og sunt. Jeg vil føle at mennesker snur seg og tenker "shit as". Jeg vil få den selvtillitsboosten om at jeg kan være pen, vakker og nydelig. Den sterke jenta som har alt. Så har vi den andre siden av meg, som har lyst til å gå i sort. Få tatoveringer, ta en røyk når jeg drikker, en lett eyeliner rundt øyet, en løs skjorte og en hullete bukse. For når jeg er den personen gir jeg faen. Jeg blir morsom, lett å prate med og selvsikker. Jeg kan sitte med bena på bordet, spise en burger og le. Så har vi personen som vil være så selvsikker at jeg vil gå uten sminke, ha på meg joggebukse og chille max. Drite i hvordan jeg ser ut å ha på meg store behagelige klær. Ikke dusje på et par dager og spise dritt. Se på film, være usosial og gi faen. Eller den som satser på lidenskapen, driver med hest på fulltid og bli best.. Anonymous poster hash: 8846e...756 Skjer med alle merkelappene da? Drit i det. Bare være deg selv
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Hvem er denne kvinnen,hun var nydelig Hun har gjort det stort i IT og var med på Google-eventyret før det tok av. Marissa Mayer. Nå lederen av Yahoo.Anonymous poster hash: 1529a...f6d
Gjest Gjest_flabbycat Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 Kjør på med alle varianter Kle deg som du føler deg når du står opp. Og for å være ærlig, hadde det vært forfriskende med en IT-jente i lyse klær og merkeveske med tatoveringer Jeg var litt sånn hytt og vær da jeg vokste opp. Var goth en dag, snill-pike en annen dag og litt bohem en tredje. Nå kler jeg meg akkurat som det passer. Enten jeg blander eller kjører hele stiler
Gjest Dårris Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 Hva med en mix av alle? Alt til sin tid er det noe som heter.
Gjest The damned Skrevet 25. august 2015 #10 Skrevet 25. august 2015 Ja,hvorfor ikke alle? Og kanskje fokusere på andre ting enn bare utseendet? Jeg har vel en miks selv,men det jeg går med et stort sett innen samme stil eller det er vel en blanding av flere stiler. Tenker at hva andre tenker ikke er så nøye,for jeg går med det jeg føler for akkurat den dagen. Jeg tenker jo litt at hvis man har selvtillit,og ikke er så opptatt av bildet man gir av seg selv til omverdenen så gjør man det man føler for og kler seg i det man liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå