Gå til innhold

Føler meg utenfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som studerer i en ukjent by? Jeg har fått venner her, hyggelige venner og en klasse som virker helt super. Jeg har til og med fått overnatte flere ganger og blir jo alltid invitert om det skjer noe spesielt. Men ofte om de bare skal finne på noe lite så blir jeg ikke invitert, tror det kan være noe med at jeg bor litt utenfor slik at det tar litt tid for meg å komme meg hit og dit. Får heller ikke flytte pga en kontrakt, så har ikke noen valg. Men likevel tenker jeg at jeg bare har skikkelig dumme følelser akkurat nå pga hjemmelengsel osv. Er det vanlig å ha slike følelser? Jeg blir gal av å tenke på å bli utestengt da dette har skjedd før. Jeg ble "knyttet" til en person for å være snill men når hun plutselig slutta fra alt så satt jeg der alene da. Så nå prøver jeg bare å være sammen med alle. Men føler de alle har én person de er "knyttet" til der men samtidig er sammen med andre også. Så er det bare jeg som hopper mellom alle. Jeg burde vell slappe litt bedre av og kanskje ta mer iniativ til å finne på ting? Hjelp jeg er stressa, lei, sliten og alt på samme tid her. Kan være ut å plutselig kjenne tårene presse av alle disse følelsene

Anonymous poster hash: 30382...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...