Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKKE interessert i kommentarer annet enn hva det faktisk spørres om :)

Jeg har på 1 1/2 års tid gått fra å ha svart håt, til grålig platina blondt. Dette gikk overaskende fint i starten. Probleme kom når jeg skule ta etterveksten hver 6/7 uke. Gradvis er bare mer og mer hår slitt av, og sitter i dag med meget tynt, slitt hår. Kurer som bare juling, og har droppet å farge etterveksten. Noen som har noen andre tips? Mottas med stor takk <3

Anonymous poster hash: b5f5d...e33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørg for å spise slik at du får i deg alle vitaminer og mineraler, for håret ditt trenger det. Du bør heller ikke kure for mye, da håret også kan ha behov for å hvile. 

Anonymous poster hash: 9fbaa...b3f
Skrevet

Brazillian Frizzout behandling <3

Og skal du bleke etterveksten gjør det hos frisør med olaplex

• Liker 1
Skrevet

Kan også være en ide å klippe litt etter litt, slik at du fortest mulig blir kvitt det slitte håret.

Anonymous poster hash: 9fbaa...b3f
Skrevet

Kokosolje. Bruk det natta før du vasker det. Mange har også god erfaring med Redken anti snap. Ellers er det eneste som virkelig hjelper mot slitt hår, saksa. Og selv om et sunt kosthold er bra for håret, har det ingen effekt på håret som allerede har vokst ut, men det visste du nok :)

• Liker 1
Skrevet

Det beste tipset er å klippe håret. Og ta etterveksten så ofte? Det syns jeg er risikosport når håret er så ødelagt.

Det er mye finere med kortere, friskt hår, enn langt og slit.

Produkt kan bare gjøre så og så mye før du må ta saksen fatt

Anonymous poster hash: fb803...741

Skrevet (endret)
Skrevet

Du ser fremdeles at det håret bør klippes 10 cm selv om det er glatt,  Det er veldig slitt.

Du kan lysne etterveksten med toning fra f.eks Casting, den inneholder ikke amoniakk og sliter mye mindre enn permanent hårfarge eller ren bleking.  Jeg skal prøve denne selv.

http://eleven.no/loreal-paris-casting-creme-gloss-1021-extra-ljus-parlemorblond-20782.html#28703

Skrevet

Du ser fremdeles at det håret bør klippes 10 cm selv om det er glatt, Det er veldig slitt.

Du kan lysne etterveksten med toning fra f.eks Casting, den inneholder ikke amoniakk og sliter mye mindre enn permanent hårfarge eller ren bleking. Jeg skal prøve denne selv.

http://eleven.no/loreal-paris-casting-creme-gloss-1021-extra-ljus-parlemorblond-20782.html#28703

Bildet er fra før tuppene ble klippet 2-3cm

Har tatt behandlingen enda engang til og nå ser det helt supert ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...