AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Jeg holder på å trene meg opp fra å ha vært forholdsvis utrent. Merker at jeg får mer muskler og skulle gjerne visst mer om hva som egentlig skjer i kroppen. Jeg lurer derfor på om jeg skulle tatt en kroppsanalyse nå, og så trene et år før jeg tar en ny. Det kan jo hende at vekta ikke endrer seg all verdens, men økning i muskelmasse skulle jeg gjerne visst. Har noen erfaring med dette? Er slike tester pålitelige? Det koster jo litt, og jeg vil vite at det er et godt produkt før jeg punger ut.Anonymous poster hash: a6a3e...1ec
Gjest anonym2233 Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Har tatt slike tester noen ganger nå. Vært svært motiverende å se endringer på tall. I mitt tilfelle har jeg gått fra å være undervektig til normalvektig. Mineraler i skjelettet mitt har økt, økt muskelmasse og kroppsvann..osv. Nå er det lenge siden jeg tok en slik test, men sist var i juli, og første gangen i februar/mars. Etter min erfaring er de absolutt verdt. I tillegg til økning på vekt under trening, er det motiverende å se endringer på tall i forhold til kroppsanalyse også. En fine måte å se fremfangen på
Gjest anonym2233 Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Hvor kan disse testene tas? Jeg har tatt mine på treningssenteret der jeg trener Elixia.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Min erfaring er delt. Jeg har tatt 4 målinger fordelt på 3 år, og trodde det ga et bra bilde over fettprosent og muskelmasse, men etter siste test er jeg sterkt i tvil. Jeg fikk så ulogiske resultater. Anonymous poster hash: 508be...d8f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Litt OT men noen som vet om man kan ta sånn da man er gravid?Anonymous poster hash: 99959...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå