AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Nå har det skjedd igjen. For første gang på lenge kjøpte jeg vårløk på tilbud på Coop Mega. Spiste vel en av dem og det gikk fint. Skulle nå innta mer, og merket da jeg bet over at stilken (den øvre, åpne grønne delen) var full av slim som jeg fikk i munnen. Grusomt. Slimet er som transparent løs gele, og det var så mye at jeg merket det med en gang jeg fikk det i munnen. Jeg har tidligere også sett at det har vært "slim" i vårløk, men da har jeg sett det slik at jeg har unngått å spise det. Er det noen som vet hva dette er og hva det skyldes? Tror aldri jeg vil spise vårløk igjen! Dette er motbydelig. Anonymous poster hash: c01d7...2e3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Vårløk er generelt ganske slimete i konsistensen...Anonymous poster hash: cecf4...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Det pleier å skje når du vasker vårløken. Jeg pleier bare å skjære de korte. Eller så kan du dra ut alt slimet før u spiser Anonymous poster hash: ccfd6...59f 1
Gjest Dårris Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Sikkert fordi den som har høstet den har harket opp en diger klase med slim akkurat på løken din.
Sokkar Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 24.8.2015 den 0.01): Det pleier å skje når du vasker vårløken. Jeg pleier bare å skjære de korte. Eller så kan du dra ut alt slimet før u spiser Anonymous poster hash: ccfd6...59f Kan noen bekrefte dette? Min står ute i jord og regn.. Skulle plukke nå, og den var veldig slimete 🤷🏼♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå