Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man kjenne kvalme? Har vært småkvalm hele helga, men har ikke IKM før tirsdag. Har ikke gjort noe eller spist noe utenom det vanlige. Håper ikke det er innbilning :P

Hvor langt på vei var du da du kjente på kvalmen?

Anonymous poster hash: c23d5...c93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært gravid i 8 uker. Ingen kvalme eller noe slikt.

Anonymous poster hash: dd5c2...d77
Skrevet

Har vært gravid i 8 uker. Ingen kvalme eller noe slikt. Anonymous poster hash: dd5c2...d77

Ikke meningen å være frekk, men ønsker helst svar fra de som er/har vært kvalme :)

Anonymous poster hash: c23d5...c93

Skrevet

Husker ikke helt når det startet, men var vel rundt to måneder på vei da jeg kastet opp. Ellers ble jeg bilsyk gjennom hele svangerskapet, noe jeg hadde "vokst" av meg.

Anonymous poster hash: e32af...762

Skrevet

Begynte før jeg ventet menstruasjon, altså uke 3+4-5 Kanskje

Skrevet

Kom i uke 7 og holdt på til uke 12 😟

Gjest Valmuen
Skrevet

Her begynte den i uke 5, kom helt plutselig en dag :/

Skrevet

Jeg ble uggen (fyllesyk om morgenen) fra ca 8 dpo...

Deretter ga det seg rundt 5+0 men kom tilbake i massevis fra 6+2.

Anonymous poster hash: e969a...17b
Skrevet

Kvalmen kom i uke 7, begynte å kaste opp i uke 8.

- Månedene før hvor det ikke klaffet var jeg alltid kvalm dagene før ikm :P

Skrevet

Jeg ble kjempe kvalm 6 uker på vei. Slitt/sliter fortsatt med hyperemesis (uke 20)!

Anonymous poster hash: 844ed...a9a
Skrevet

Den kom når jeg var litt over seks uker.

Skrevet

Jeg var skikkelig uggen fra ca uke 5-10 .. Og halsbrann konstant. Helt forferdelig!!

Skrevet

Hos meg startet det ganske tidlig i uke 5 med at jeg var litt uggen, men trodde kanskje det var andre ting (reising og kjøre bil osv), men nå i uke 7 er jeg kvalm hele døgnet og kastet opp i dag, har bare ligget i sengen og uffet meg innemellom brekningene.

Anonymous poster hash: debb3...989
Skrevet

Da jeg var gravid så var det ikke planlagt og fant ikke ut av det før i uke 5-6 (pga uteblitt mens), så jeg "overtolket" ikke noe da fordi jeg ønsket. Men husker jeg var uvel og hadde dårlig matlyst en periode før positiv test, husker jeg tenkte på det da jeg fikk positiv test fordi det forklarte hvorfor jeg hadde vært sånn en periode.

Anonymous poster hash: 2fdb7...033

Skrevet

Jeg vet ikke hvor tidlig man kan kjenne det, er jo individuelt, men hos meg kom ikke kvalmen før i uke 11. Oppdaget graviditeten først når jeg var 7 uker på vei. Tegnene mine var uteblitt mens først, men tenkte den kom etterhvert - men så fikk jeg utrolig ømme bryster (ca 6 uker på vei da) og da skjønte jeg vel egentlig at jeg var gravid.

Anonymous poster hash: 25a50...21b

Skrevet

Jeg var kvalm 5-6 uker på vei. Da hadde jeg testa negativt forrige IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...