AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Hei! Ej viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette innlegget, men jeg har følgene spørsmål. F.eks det er en familie som bor i Østerikke. La oss si mor, far og 3 barn. De kan verken norsk eller har jobb her i Norge eller sted å bo og de bestemmer seg for å flytte hit. Vil de bli "sluppet" inn av norske myndigheter? Få arbeidstillatelse og opphold og slikt...Anonymous poster hash: a424c...d4a
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Hvis de er østerikere ja. Men de har ikke noe krav på hjelp og må forsørge seg selv til de får jobb.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Hvis de er østerikere ja. Men de har ikke noe krav på hjelp og må forsørge seg selv til de får jobb. Hva med hvis de er innvadrere? Altså at de ikke er fra østerrike, men har bosatt seg der fra f.eks russland. (Sånn som utlendinger/flyktninger bosetter seg her i NOrge)Anonymous poster hash: a424c...d4a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Hva med hvis de er innvadrere? Altså at de ikke er fra østerrike, men har bosatt seg der fra f.eks russland. (Sånn som utlendinger/flyktninger bosetter seg her i NOrge)Anonymous poster hash: a424c...d4a Du finner svar på ud sine sider. Anonymous poster hash: f7327...af4
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Hva med hvis de er innvadrere? Altså at de ikke er fra østerrike, men har bosatt seg der fra f.eks russland. (Sånn som utlendinger/flyktninger bosetter seg her i NOrge)Anonymous poster hash: a424c...d4a Da blir det mer komplisert, kommer an på statsborgerskapet osv. Sjekk med UD.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Man må ha jobb eller studieplass for å bo her over en lengre periode. Anonymous poster hash: 64edf...0ca
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Oki! Takk for svar folkens Anonymous poster hash: a424c...d4a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 UDI, ikke UD!Anonymous poster hash: 08923...2d1
Hjordis Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 Så langt jeg vet kan man overføre dagpenger fra eøs land i en jobbsøke periode(3mnd). Fra tyskland er det mulig i allefall. Og andre veien. Er en stund siden jeg sjekket dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå