Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne? Er den noenlunde dekkende? :)

Har veldig lyst å bestille den!

Anonymous poster hash: 8c6e3...4ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den og jeg føler at jeg har endel å dekke. Pleier å ta et "lett" lag også går jeg over der jeg føler at det er merker som må dekkes. Eneste er at jeg blir litt blank i løpet av dagen, så jeg må freshe med pudder. (Moden hud, er over 40). Jeg bruker presset mineralfoundation fra Glo i perioder, men føler at det ikke dekker nært så godt. Det blir såpass mange lag da at det ser unaturlig ut pga pudderet.

PS: Bli Vakker har tilbud på Luxe i dag ;)

Anonymous poster hash: 93e59...c8a
  • Liker 1
Skrevet

Den er helt grei til min blandingshud med tendens til urenheter.Det som bør skjules dekkes greit,men må bruke concealer i tillegg.Blir blank i T-sonen etter noen timer,og bruker pudder over.

Alt i alt er den helt ok,men kjøp når den er på tilbud.Jeg synes den (og Glo Minerals generelt) er litt overpriset.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker den og jeg føler at jeg har endel å dekke. Pleier å ta et "lett" lag også går jeg over der jeg føler at det er merker som må dekkes. Eneste er at jeg blir litt blank i løpet av dagen, så jeg må freshe med pudder. (Moden hud, er over 40). Jeg bruker presset mineralfoundation fra Glo i perioder, men føler at det ikke dekker nært så godt. Det blir såpass mange lag da at det ser unaturlig ut pga pudderet.

PS: Bli Vakker har tilbud på Luxe i dag ;)

Anonymous poster hash: 93e59...c8a

Takk for svar jenter! :)

Skrevet

Kjøpt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...