Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #1 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg går nå begynt på pergotime etter å ha vært prøver i et år. Fikk til og med dobbel dose. Det jeg lurer på er om det er vanlig å bli varm i kroppen når man tar dem? Hele kroppen min er varm, men jeg har ikke feber. Jeg tar tempen hver morgen og nå ligger den 0.3-0.4 grader høyere enn den pleier å gjøre på dette tidspunktet i syklusen. Jeg vet at man kan få hetetokter av å bruke pergotime, men det er ikke det samme. Jeg svetter heller ikke. Faktisk er jeg bare veldig varm. Jeg er vanligvis en persom som fryser lett. Nå sitter jeg på jobben i singlet og kunne gjerne tenke meg å ta av mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fersking Skrevet 15. september 2004 #2 Del Skrevet 15. september 2004 Hei! Er ikke mye til hjelp jeg da, men.. Jeg har også prøvd Pergotime. De fungerte ikke for meg, men jeg vet om et par andre som har lykkes. Jeg gav meg etter en syklus da... Hadde ikke hatt mens på mange måneder. Fikk Pergo, og da kom det blødning ja!! Måtte sykemeldes pga lav blodprosent... Og få tabletter for å minske blødningen. Ikke sikkert at det er Pergo`en sin feil, men jeg turte ikke prøve det mer. Ble ikke varm i kroppen jeg, og har heller ikke hørt om andre.. Ønsker deg lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #3 Del Skrevet 16. september 2004 Til deg som svarte trådstarteren... Pergo og Pergotime er det samme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #4 Del Skrevet 16. september 2004 Hei. Jeg går også på Pergotime. Er akkurat nå midt mellom to kurer. Jeg fikk voldsomme hetetokter, og d skulle ikke mye bevegelser til før jeg ble varm.. så det du beskriver tror jeg er helt normalt. Er litt bedre nå, ca en mnd siden jeg tok første kur, mht varme i kroppen. Kan ikke si jeg gleder meg til neste kur, men må vel hoppe i det.. Jeg blødde også en god del mer enn jeg pleide da jeg hadde regelmessig mens, men har sluppet sykemld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. september 2004 #5 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har fått en del hetetukter når jeg har gått på pergo (ikke bare tablett-dager), og de kommer og går, med ulik varighet. Når man temper og tar pergo. skal man være oppmerksom på at tempen kan stige litt de dagene man tar tabletter. Men jeg har ikke hørt noe om at tempen skal ligge høyt hele syklusen. Hetetukter og forhøyet temperatur er nok vanlige bivirkninger, og dobbel-kur forsterker det nok. Tror ikke du behøver å bekymre deg :-) Det er jo bare deilig å slippe å fryse nå som det er høst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fersking Skrevet 16. september 2004 #6 Del Skrevet 16. september 2004 Til deg som svarte trådstarteren... Pergo og Pergotime er det samme.... Takk, det vet jeg! Formulerte meg bare litt klønete... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. september 2004 #7 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg blir også veldig varm av det...svetter ikke så mye, men mer enn normalt. Får skikkelige hetetokter..ofte når jeg sitter helt rolig også! Ikke alltid jeg svetter så mye, men jeg er varmere enn normalt! Men som lillen sier..det er bare positivt nå om høsten..og vanligvis er jeg en isklump..så noe positivt er det da også ved det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå