Gå til innhold

Rammstein konserten utsolgt!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Jeg kom for sent til å bestille billetter. Verste som kunne skjedd. Seriøst. Får ikke opplevd ynglingsbandet :sur:

Noen som vet om noen som vil selge sine to billetter til meg? (og spar meg for bemerkninger om hvor mye dere gleder dere og bla bla) :tunge1::ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
:o Jeg kom for sent til å bestille billetter. Verste som kunne skjedd. Seriøst. Får ikke opplevd ynglingsbandet :sur:

Noen som vet om noen som vil selge sine to billetter til meg? (og spar meg for bemerkninger om hvor mye dere gleder dere og bla bla) :tunge1::ler:

Hadde det ikke vært for den milelange veien jeg har til Oslo hadde jeg bestilt billetter for lenge siden. Og jeg som er norges største rammstein fan. Dette er ille. Håper noen vet om billetter..

Skrevet

Søstera mi skal dit...men hun har bare en billett, og jeg tror du skal by henne MYE for å få kjøpt den! :wink:

K

Gjest Anonymous
Skrevet

By the way: Hvem flere av KG-folka skal på konserten?

Gjest Anonymous
Skrevet

Da får jeg vel ta en titt etter hu i svingen :kul:

Skrevet

He he! Skal titte tilbake :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
He he! Skal titte tilbake :ler:

Da får du titte opp på felt 111 :ler: (fikk dessverre sitteplass - eneste som var igjen)

Gjest leneliten
Skrevet

Olso, her I come! Ble nesten hysterisk da billettene ble lagt ut, sikret meg fire stk tvert!!!! Å gleder meg!!!!!!! Dette blir nesten bedre enn sex!!!

Skrevet

Var en tråd om dette for litt siden,en del som skal

Gjest Anonymous
Skrevet
Olso' date=' her I come! Ble nesten hysterisk da billettene ble lagt ut, sikret meg fire stk tvert!!!! Å gleder meg!!!!!!! Dette blir nesten bedre enn sex!!![/quote']

Det BLIR bedre enn sex! :sjarmor::ler:

Skrevet

fordømt! jeg har ikke billett. Noen av dere som skal på Slayer/Slipknot konserten da?

Skrevet

Og jeg som har to billetter og ingen og gå med :ler:

Skrevet
Og jeg som har to billetter og ingen og gå med :ler:

jasså?.. to biletter sa du? :wink:

Skrevet

jasså?.. to biletter sa du? :wink:

Jepp!

Prøver så godt jeg kan å ikke bestikke Donnie til en date... :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...