dillyduzit Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Hola amigos (det er jo nesten spaniavarme her jeg befinner meg) Jeg lurer rett og slett på om det er noen som kan koding godt, og har eventuelt noe erfaring med det, da jeg er ganske så lost. Kunne disse eventuelt sendt meg en pm? Jeg er ikke fan av å spørre om slike spørsmål, men akkurat nå sitter jeg mildt sagt i det, og lurer på om jeg eventuelt bare skal gi opp.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Hvorfor spør du ikke bare om det du lurer på? Gidder ikke PMe deg bare for å spørre om det du lurer på er relatert til et av feltene jeg kan noe om. Anonymous poster hash: 7c418...355 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Å spørre om noen med IT-bakgrunn kan noe om koding er litt det samme som å spørre en elektriker om han kan noe som strøm. Anonymous poster hash: 47052...596 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Hva slags koding? Anonymous poster hash: a30ed...af0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Hva slags koding? Anonymous poster hash: a30ed...af0 Koden er gjerne å finne ut hvilken kode? Anonymous poster hash: 0fc08...ae7 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Hvorfor spør du ikke bare om det du lurer på? Gidder ikke PMe deg bare for å spørre om det du lurer på er relatert til et av feltene jeg kan noe om. Anonymous poster hash: 7c418...355 enig. Jeg kan det meste men siden du ikke sier noe om hva du trenger hjelp til så gidder jeg ikke tilby meg heller. Anonymous poster hash: 447f2...66a 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 Du må jo fortelle hvilket kodespråk det er snakk om!
Ginny Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 Start med å si hvilket språk det gjelder så tar vi det derifra
dillyduzit Skrevet 23. august 2015 Forfatter #10 Skrevet 23. august 2015 vel okey, det er greit uansett, vi hadde svaret omtrent rett forran oss, men fant ikke ut av det før noen timer senere. Kodingen gjaldt cs++, fysikk og pixelframe. Skjønner nå at dette ikke er forumet for å stille slike spørsmål, holder meg heller til stockoverflow. Det å legge ut hele koden her, hvor det kunne være en feil flere steder ble for krevende, da det blir brukt en annen maskin for programmet jeg bruker. Men det er greit å være litt hyggelig, sånn til neste gang folkens.
Ginny Skrevet 24. august 2015 #11 Skrevet 24. august 2015 Dette kan så absolutt være plassen for å spørre slik spørsmål, hvis du faktisk stiller et spørsmål Måten du gjorde det på hadde også fungert, men du må jo nesten oppgi hvilket språk du programmerer i for at noen skal kunne føle for å hjelpe deg. Jeg har erfaring fra flere språk, men det betyr ikke at jeg kan hjelpe deg med hva som helst på stående fot. Det kommer også an på hva slags feil du har, om det kompilerer i det hele tatt eller om det er en feil i selve koden din slik at den ikke gjør det du vil den skal gjøre... Forøvrig er stackoverflow gull verdt 3
OnFire Skrevet 24. august 2015 #12 Skrevet 24. august 2015 vel okey, det er greit uansett, vi hadde svaret omtrent rett forran oss, men fant ikke ut av det før noen timer senere. Kodingen gjaldt cs++, fysikk og pixelframe. Skjønner nå at dette ikke er forumet for å stille slike spørsmål, holder meg heller til stockoverflow. Det å legge ut hele koden her, hvor det kunne være en feil flere steder ble for krevende, da det blir brukt en annen maskin for programmet jeg bruker. Men det er greit å være litt hyggelig, sånn til neste gang folkens. Men du må også forvente slike svar når første innlegget er såpass mangelfullt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå