AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Ahhh hvorfor kan ikke gutter bare godta at man kommer mer overens med andre gutter? Jeg var på en fest på fredag og hadde en god prat med en som jeg har møtt tilfeldig før, da begynte en annen som jeg har kjent lenge og hatt ONS med for flere år siden (og aldri igjen!) å cockblocke ved å sende sine andre venner bort å splitte meg og han jeg pratet med (alle disse personene kjente hverandre forresten) og etterhvert sa de det jo veldig åpenbart "prater ikke du med feil person" "sett deg hos xxxx i stedet" "xxx liker deg" osv. Jeg prater med hvem jeg vil og hadde vel satt meg hos xxx om jeg ville det! Skjønn det gutter..er ikke det hint nok i seg selv? Det ble den fjortiss settingen skikkelig teit og irriterende!! Tydelig at han jeg hadde kjent lengst kanskje liker meg da, men jeg liker jo ikke han, åssen kan jeg få han til å skjønne at han ikke kan ta eienskap i meg sånn og drive å si til andre at de må splitte samtalen jeg har med en annen gutt og sånn??! Døds irriterendeeee. Nå vet jeg ikke hvordan jeg kan gjøre det klart for han at jeg ikke er intressert i han (trodde han hadde skjønt det for lenge siden , siden jeg aldri gadd å ha sex med han igjen) uten å gjøre han bitter for det er jo en gjeng jeg møter ofte så vil ikke det skal bli sur stemning heller Anonymous poster hash: 6b7c7...50a 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 det er fint med litt drama da, siden drama er kondenserte følelser, så gjør det at vi kjenner oss ekstra levende i en liten stund. Anonymous poster hash: 4444e...2e9 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Du sier til han "beklager, men jeg er ikke interessert i deg på den måten". Anonymous poster hash: 756bb...581
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Cockblockers? Anonymous poster hash: a4063...1f0 2
Summers Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 (endret) Sånn gjør jo kvinner også og de stopper ikke på utestedet de blir med på nach de aldri har vært invitert til og saboterer. Endret 23. august 2015 av Summers 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Cockblockers? Anonymous poster hash: a4063...1f0 Personer som går aktivt inn for å sabotere mellom noen som har god kjemi Sånn gjør jo kvinner også og de stopper ikke på utestedet de blir med på nach de aldri har vært invitert til og saboterer. Sikker på det ikke er noen av de andre på nachet som har invitert de, og de vil henge der for å feste med venner og ikke pule? Det bør være lov for kvinner å være på nach uten å hooke opp med noen, bare ha det hyggelig, og da er de ingen cockblockers fordet, siden det i utgangspunktet ikke var gjensidig tanke om seksuell tiltrekning mellom de involverte - men om du mener at en venninde setter seg imellom to som har god kjemi (der begge ønsker å fortsette å prate med hverandre) eller begynner å si til fyren at han ikke får lov å snakke med hun andre jenta fordi venninda liker han osv så ja det finnes helt klart cockblockers av begge kjønn! Anonymous poster hash: 4f630...8cf 1
Summers Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 (endret) Sikker på det ikke er noen av de andre på nachet som har invitert de, Anonymous poster hash: 4f630...8cf Ja, mange kvinner tror de automatisk er invitert på nach bare fordi venninna er invitert eller at det er en kompis som skal holde nachet. Edit: samme med dette "ønsker å være med på festen". Det man bør spørre seg om er om man har noe å bidra med og om man er ønsket. Endret 23. august 2015 av Summers
Cordelia Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 Cockblocking, på grensen til trakassering vil jeg kalle det, eller rein rasshøloppførsel. Hvor gamle er disse, siden de oppfører seg som små drittunger i skolegården?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå