AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Fikk en kattunge på torsdag, og har vært hjemme med henne hver dag siden.. Om natten sover hun på stua, mens vi sover på soverommet og dette har gått bra. På dagene har jeg vært sammen med henne hele tiden, og hun virker å trives. Så da lurer jeg på hvor mye lenger jeg bør være hjemme med henne? I morgen skal je bort tre timer på morgenen, men kan være hjemme med henne resten av dagen. Og jeg kommer ikke til å reise fra henne i ti timer med det første uansett, jeg studerer så kan legge opp dagen min som jeg vil og være en del hjemme. Men når jeg skal på jobb må hun nesten klare å være litt alene. Anonymous poster hash: ba217...07c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Tro du kan la kattungen være alene hjemme fra nå, katter er jo mer selvstendige enn hund og har ikke det samme behovet for sosialisering? Har katter selv men fra dyrebeskyttelsen så de var jo voksne når de kom til hus og jeg hentet de på fredag og dro på jobb på mandag- virket ikke som de brydde seg stort om det😊hunden derimot tok jeg ut permisjon ulønnet i januar og kom tilbake etter ferie i august😊Anonymous poster hash: 755db...c93
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Takk for svar i dag har hun vært alene hjemme et par timer, men hun har og fått vaksine i dag og er ganske så slått ut, så hun har bare ligget og sovet uansett.. Spent på hvordan det går når hun er pigg igjen og må være alene Anonymous poster hash: ba217...07c
Solknapp Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Vår kattunge ble tilvent gradvis, dvs; vi var hjemme med han ca 1 uke før vi startet å jobbe. Siden begge har fleksitid og kunne ta litt avspasering ble han mer og mer hjemme alene over 2 ukers tid. Jeg tror ikke det var nødvendig, vi er nok litt i overkant beskyttende med han. Nå som han har blitt utekatt er han stort sett ute hele sommeren, kommer nesten bare inn når han skal spise så han er selvstendig og uavhengig. Om vinteren er det annerledes da er han superglad i innekos 1
lysestaken Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Tro du kan la kattungen være alene hjemme fra nå, katter er jo mer selvstendige enn hund og har ikke det samme behovet for sosialisering? Har katter selv men fra dyrebeskyttelsen så de var jo voksne når de kom til hus og jeg hentet de på fredag og dro på jobb på mandag- virket ikke som de brydde seg stort om dethunden derimot tok jeg ut permisjon ulønnet i januar og kom tilbake etter ferie i augustAnonymous poster hash: 755db...c93 Ble du hjemme i 9 mnder for en hundevalp? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå