Gå til innhold

Min tlfregning har ligget på 550-1100kr/mnd

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg ANER IKKE Hva som suger penger? Har gratis mms, sms og ringeminutter. Netcom. + nedbetaling av mobil som jeg nå er FERDIG MED!!!

Neste regning skal hypotetisk sett ligge på UNDER 200kr, speeent...

Men hva suger penger? Bruker ikke internett etter jeg har brukt opp gratis mobildata

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om spesifisert regning.

• Liker 8
Skrevet

Laster du ned mye eller streamer mye via spotify for eksempel?

Det drar mye tellerskritt... 

Anonymous poster hash: 8f95f...6bb
Skrevet (endret)

Jeg ANER IKKE Hva som suger penger? Har gratis mms, sms og ringeminutter. Netcom. + nedbetaling av mobil som jeg nå er FERDIG MED!!!

Neste regning skal hypotetisk sett ligge på UNDER 200kr, speeent...

Men hva suger penger? Bruker ikke internett etter jeg har brukt opp gratis mobildata

Da jeg hadde Netcom opplevde jeg et par ganger at det fort ble veldig dyrt når jeg gikk over inkludert data. Selv om jeg ikke brukte mye over, steg regningen raskt.

Og dette kan du jo sjekke enten på Mine sider eller faktura. Da ser du jo fort hva det er som drar penger.

Endret av Wolfmoon
Skrevet

Har de ikke en nettside du kan logge deg inn på å sjekke?

Jeg har onecall og jeg kan sjekke forbruket på hjemmesidene dems

Anonymous poster hash: cf0ea...c4c
  • Liker 2
Skrevet

Mye på Internett uten å være tilkoblet wifi. Du finner langt billigere abonnement med fri bruk av alt inkludert.

Anonymous poster hash: 714e3...da0

Skrevet

Opprett mine sider eller hva det heter. Der inne finner du oversikt over frobruk og alt du trenger å vite.

Vannvittig regning! (For å være produsert av ei badebukse.)

Anonymous poster hash: 04c68...0a7

• Liker 4
Skrevet

Jeg tipper du har gått over datagrensen. Få deg abbonement med mer datatrafikk inkl :)

Anonymous poster hash: 2a6fd...9cc

Skrevet (endret)

Da har du eller noen andre kanskje bestilt varer eller tjenester via mobilabonnementet eller ringt spesialnummer. Logg inn på mine sider på nettsiden til operatøren og hent ut spesifisert regning. Der står det nøyaktig hva du betaler for.

Endret av lisamari
Gjest Badebuksa
Skrevet

Ok... Takk for lure ideer alle.. Må få sjekket det ut, da. Ja, synes 1100kr/mnd er litt drøyt. Selv for en badebukse.

Skrevet

Det må være data. Eller at du ringer mye til utlandet etc? Eller spesialnummer?

Skrevet

Det kan være spesial nr. Tre, fire, fem sifret eller 815 eller 829 xx xxx nr. Det kan også være data trafikk eller samtaler i utlandet eller til utland. Det kan også være innholdstjenester som du ikke er klar over at du blir belastet for. Spør om spesifisert regning.

Skrevet

sikkert brukt spotify fx uten wifi.. jeg brukte opp nesten hele månedspotten min på en liten treningstinme m spotify der jeg glemte å slå på wifi... ring operatøren din og be om å få spesifisert regning og at de forklarer deg hvor penga har gått

Anonymous poster hash: 811c3...96a
  • Liker 1
Skrevet

Skru av mobildata når du ikke er tilkoblet wifi. Min telefon trekker jevnt og trutt GPRS datatrafikk døgnet rundt selv om jeg faktisk ikke bruker internett. Eneste måten å få slutt på det på var å slå av mobildata. 

Anonymous poster hash: e818d...266
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...