:-) anna Skrevet 16. september 2004 #21 Del Skrevet 16. september 2004 Men utvilsomt sterk - i alle fall om man klarer å holde den der.... :o Men du verden for noe lette fødsler man ville få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #22 Del Skrevet 17. september 2004 Skulle heller tro at man stimulerer skjedemusklene ved bruk av tampong: Man bruker jo sånne kuler og vekter får å nettopp bli trangere. Man går ikke rundt å kniper med tampong, men alikevel. Jeg tror ikke man blir videre av det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #23 Del Skrevet 17. september 2004 Hvordan vet du at venninnen din er kjempevid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 17. september 2004 #24 Del Skrevet 17. september 2004 Hvordan vet du at venninnen din er kjempevid? LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 17. september 2004 #25 Del Skrevet 17. september 2004 haha.. sorry trådstarter.. det er fredag!! Nei tror nok ikke tampong gjør en vid, en en FØDSEL!! :-x DA blir man vid da! (men selv da trekker skjeden seg tilbake i de fleste tilfeller... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #26 Del Skrevet 17. september 2004 Utdrivelsen av et barn tar ikke så mange minutter,og det går fint ann å trene den opp igjen.Har fått 3 barn ,og er like trang nå som før jeg fikk barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 17. september 2004 #27 Del Skrevet 17. september 2004 Herlighet for et tullete innlegg! Sjerden er en muskel, den blir ikke videre av å bruke tampong. Det er det dummeste jeg har hørt. Det jeg synes er mest moro er hvordan hun vet at venninnen er så utrolig vid... hihihiihhi nei dette var for dumt. Høres ut som skremselspropaganda fra ett eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #28 Del Skrevet 18. september 2004 Til deg som la inn det første innlegget: Vær så snill å forklar oss *hvorfor* du mener at tampongene gjør sjeden utvidet.. Så kan man kanskje komme med en forklaring til deg om hvorfor sjeden faktisk ikke blir det.. Men jeg er forferdelig nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. september 2004 #29 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg har gått i for store gummistøvler hele livet... Sikkert derfor jeg har litt fyldige legger... Helt i orden at jeg blir moderert, men jeg klaaaarte ikke å holde meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. september 2004 #30 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg satt akkurat og tenkte det er så kjedelig på KG i dag og så kom jeg over denne tråden....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 18. september 2004 #31 Del Skrevet 18. september 2004 Herre jesus! :o men bare for å ha sagt så er det ikke forskjeller hvor vid eller trang man er der nede, bare hvor spenstige muskler man har. Hvilken tampong störrelse man bruker har ikke noe med hvor vid man er. bare sånn for å ha sagt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #32 Del Skrevet 18. september 2004 Har brukt tamponger i 25 år.DU blir ikke vid av de.Kan du knipe og lære deg knipeøvelser så har du det greit livet ut.Hva mener du de kvinner som har født ville bli seende ut om ikke skjeden var så elastisk som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #33 Del Skrevet 18. september 2004 Herre jesus! :o men bare for å ha sagt så er det ikke forskjeller hvor vid eller trang man er der nede, bare hvor spenstige muskler man har. Hvilken tampong störrelse man bruker har ikke noe med hvor vid man er. bare sånn for å ha sagt det Nja, det er jo å ta litt kraftig i. Det er nok forskjeller der også. Ikke sånn kjempestore sikkert, men forskjeller er det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulle7 Skrevet 18. september 2004 #34 Del Skrevet 18. september 2004 Har det ikke slått deg at når man er "vid" er det vel skjedeåpningen det er snakk om! :bukke: Tampongen dyttes jo litt lenger inn, slik at skjedeåpningen kan returnere til "normal tilstand" etter noen få sekunder... Ergo faller det på sin egen urimelighet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2004 #35 Del Skrevet 19. september 2004 Dette er bare for dumt!!!!!! Skjeden er faktisk designet for å føde barn. Dvs at et hode med omkrets på rundt 30 cm, skal ut. Og etter dette tar det riktignok litt tid, men man blir rimelig normal igjen etterpå.Og så skulle man bli vid av å bruke tampong??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå