Gå til innhold

Man blir vid av tampong.

Gjest Jalileh

Anbefalte innlegg

Jeg ser her at de fleste her inne bruker tampong i stedet for bind.

For det første er det veldig uhygienisk med tampong.

Alt blod trekker seg faktisk ikke inn i tampongen og blir "sittende fast" oppe i skjeden.

Men dere om det.

For det andre blir man videre ved bruk av tampong.

Hvorfor bruker dere det da?Jeg har en venninne som alltid bruker tampong, og hun er kjempe vid faktisk. Og dette pga tampongbruk.

De fleste vil jo være litt "tighte" der nede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Jeg har en venninne som alltid bruker tampong, og hun er kjempe vid faktisk. Og dette pga tampongbruk.

og dette vet du hvordan?

Tror jeg trenger noen flere "håndfaste" beviser før jeg er overtalt.

Linker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg mener alvor...hva er så morsomt?

Det sier seg selv at hvis man går med en tampong i for eksempel 7 dager i uken at skjeden vil vie seg ut!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo jeg mener alvor...hva er så morsomt?

Det sier seg selv at hvis man går med en tampong i for eksempel 7 dager i uken at skjeden vil vie seg ut!!!!

Hvis du snakker om å gå med den samme tampongen skal jeg nok være med på det ja, men ellers.. Ærlig banan! :roll:

Jeg håper du tuller nå? Klart man ikke blir vid av å bruke tampong!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir vid av tampong. Men sammenliknet med sex, er dette bare bagateller! En penis er jo som kjent større enn en tampong.

Så derfor. Ikke tamponger. Ikke sex. Så forblir man tight. Desverre vil ingen merke det (Kanskje bortsett fra nygjerrige venninner..?)

:ler: Denne tråden kan umulig være seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....

Alt blod trekker seg faktisk ikke inn i tampongen og blir "sittende fast" oppe i skjeden.

...

For det andre blir man videre ved bruk av tampong....

Dersom dette faktisk er seriøst ment, kan du vennligst henvise oss til hvor du har fått denne informasjonen?

Det at du mener det er logisk at skjeden utvider seg av at man bruker tampong noen dager i mnd (en tampong er RIMELIG liten i forhold til det som "skal" inn der...) er ingen Sannhet, det er din tolkning av kroppens funksjoner, er dine tolkninger ikke basert på NOE faktisk forskning, så skal du ikke være så skråsikker på at du har fasiten. :wink:

Men har du fått denne informasjonen på ett sted som er tillitsverdig, så vis oss dette!

(noe jeg ikke tror, for at man skal bli vid av å bruke tampong høres ærlig talt rimelig latterlig ut!!) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jo det er seriøst.

Kalle meg dum? Ja hyggelig sagt av dere.

Og ja det var jeg som svarte på innlegget om abb. av bind.

Ja du har sagt to ganger nå at det stemmer- LINK??????

Du må kunne underbygge påstandene dine litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike forestillinger minner meg om da jeg var liten og glad i å lage grimaser. "Eplegrønn, du må ikke lage slike grimaser, for da blir du sånn.." :ler: Og for ordens skyld. Jeg går ikke rundt med leppene klistret til ørene og tunga nedover haka..

Noen har nevnt at det er større ting som innimellom skal inn der, men hva med det som skal ut! Et hode på 40 cm i omkrets er litt større enn en tampong spør du meg. Dette var rett og slett en litt for dum påstand :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
. Jeg går ikke rundt med leppene klistret til ørene og tunga nedover haka..

:ler:

*venter forsatt på link , mistenker sterkt at den ikke kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke man blir VID av å bruke tamponger, husk at tamponger er veldig små og tynne (også når de er fylt med blod og utvidet) pluss at de er jo i skjeden bare noen timer og skjeden er veldig elastisk og skjeden "krymper" jo sammen igjen når du tar den ut...

At venninnen din har blitt VID pågrunn av dette tror jeg nok hun overreagerer.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeden er muskel. Så vidt jeg vet skal muskler være fleksible i utgangspunktet. Og tampongen er så liten at det gjør nesten ingen forskjell. Derimot kan man bli ganske vid hvis man prøver seg på å stappe bowlingkule oppi der i en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derimot kan man bli ganske vid hvis man prøver seg på å stappe bowlingkule oppi der i en stund.

Men utvilsomt sterk - i alle fall om man klarer å holde den der.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at det er en del forskning på området.... Hvis det hadde vært skadelig så kan det jo hende at tamponger hadde blitt trukket fra markedet...? :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en ting jeg lurer på, siden jeg har brukt tamponger i rundt 15 år: når kommer jeg til å bli vid nok til å slippe å lete byen rundt etter de allerminste tampongene som finnes i tilsammen tre butikker?

kan ikke være lenge igjen nå.

venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det andre blir man videre ved bruk av tampong.

Hvorfor bruker dere det da?Jeg har en venninne som alltid bruker tampong, og hun er kjempe vid faktisk. Og dette pga tampongbruk.

De fleste vil jo være litt "tighte" der nede ;)

Mhmmm javisst ja.... Bare tenk så vid man blir av å ha sex med en manns penis! Skrekk og gru, det er ihvertfall ikke til å anbefale! Vi vil jo helst være litt tighte der til.... vi skal føde???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...