Gjest TomKrus Skrevet 15. september 2004 #1 Skrevet 15. september 2004 Løy om kreft for å få sex med eks-en I Kristiansand Tingrett er han nå dømt til 21 dagers betinget fengsel, og 10.000 kroner i bot. Han må også betale ekskonta 4376 kroner i erstatning Retten mener at kreftløgnen var grov og at det var gjort for å utnytte sin fraseparerte ektefelle. 24-åringen tilsto alt. Hmmm, vi menn bør kanskje revurdere våre astronaut-historier på byen.
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #2 Skrevet 15. september 2004 Bortimot like genialt som han 15-åringen i Lakselv som prøvde å dra damer med å si at det hvite pulveret han hadde i en pose var kokain... Damer ble det smått med, bortsett fra en kvinnelig lensmannsbetjent. Saken måtte opp og fram (posen, altså), og det viste seg at den inneholdt bruspulver... Vi får holde selvskrytet på KG, her er vi anonyme...
Gjest Pet Skrevet 15. september 2004 #3 Skrevet 15. september 2004 Når man må juge på seg kreft for å få seg et nummer har man sunket temmelig dypt. Synes ca like synd på ham som han som hadde litt lurt i Afrika - tråd lenger ned på siden.
Timian Skrevet 15. september 2004 #4 Skrevet 15. september 2004 Ganske dumt å lyve om kreft! :-x Men ho jenta må jo også mangle noe.. Man er vel ikke forpliktet til å ha sex med en x som har kreft... :o
Gjest Pet Skrevet 15. september 2004 #5 Skrevet 15. september 2004 Ganske dumt å lyve om kreft! :-x Men ho jenta må jo også mangle noe.. Man er vel ikke forpliktet til å ha sex med en x som har kreft... :o Han spilte vel på følelser og medlidenhet. Kanskje han gråt og sa at han aldri kom til å få sex igjen fordi han snart skulle dø...
Gjest TomKrus Skrevet 15. september 2004 #6 Skrevet 15. september 2004 Han spilte vel på følelser og medlidenhet. Hmm, kvinnelig list og taktikk, med andre ord...
Gjest GreenSky Skrevet 15. september 2004 #7 Skrevet 15. september 2004 Er vel ganske mange mennesker som har lyvd og smørt tjukt på for å få seg noe. Hm, lurer på om lignende saker vil følge, da.
Gjest Pet Skrevet 15. september 2004 #8 Skrevet 15. september 2004 Hmm, kvinnelig list og taktikk, med andre ord... Vil vel ikke kalle det det i dette tilfellet. Det er ingen som er så syke som syke menn og heller ingen som er så flinke til å spille syk som menn som gjerne vil ha litt ekstra pleie og omsorg.
Gjest TomKrus Skrevet 15. september 2004 #9 Skrevet 15. september 2004 Det er ingen som er så syke som syke menn og heller ingen som er så flinke til å spille syk som menn som gjerne vil ha litt ekstra pleie og omsorg. Ja, det er vel generelt sett sant.
Gjest GreenSky Skrevet 15. september 2004 #10 Skrevet 15. september 2004 Det er ingen som er så syke som syke menn og heller ingen som er så flinke til å spille syk som menn som gjerne vil ha litt ekstra pleie og omsorg. Javel? :klø:
Mossa Skrevet 15. september 2004 #11 Skrevet 15. september 2004 Tenk hvis alle som kom med en "spansk en" for å få noen til sengs hadde blitt anmeldt, og fått straff. Hadde jaggu vært lite sjekking på byen.....hadde faktisk ikke vært mange sjekkere igjen da!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #12 Skrevet 15. september 2004 Tenk hvis alle som kom med en "spansk en" for å få noen til sengs hadde blitt anmeldt, og fått straff. Sånn sett er det betryggende både for TomKrus og meg, for vi har faktisk begge en ganske omfattende frimerkesamling.
Mossa Skrevet 15. september 2004 #13 Skrevet 15. september 2004 Sånn sett er det betryggende både for TomKrus og meg, for vi har faktisk begge en ganske omfattende frimerkesamling. Men er det ikke ille at du faktisk må ta det drastiske skrittet å skaffe deg en slik samling...kun for å unngå straff!? Man må altså tilpasse interessene sine til de kjente sjekkelinjene!
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #14 Skrevet 15. september 2004 Hvis han ikke hadde tilstått at han hadde lurt henne, ville han ikke blitt straffet. Da hadde det bare vært ord mot ord og han hadde blitt frikjent eller saken hadde blitt henlagt. Ærlighet varer lengst? :-?
Gjest Valhalla Skrevet 15. september 2004 #15 Skrevet 15. september 2004 Det er en ting jeg stusser på. Denne dommen sier vel egentlig at man skal ha sex med en som har blitt dødelig syk. Hun valgte da selv å ha sex med personen.
ivanka Skrevet 15. september 2004 #16 Skrevet 15. september 2004 Det er en ting jeg stusser på. Denne dommen sier vel egentlig at man skal ha sex med en som har blitt dødelig syk. Hun valgte da selv å ha sex med personen. vi sliter fortsatt med logikken, ser jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #17 Skrevet 15. september 2004 Når han lurte eks-kona på denne måten: - Hvorfor skal staten ha 10000,- ? (Har han lurt staten også?) - Hvorfor skal hun ha akkurat 4376,- ? Jeg synes det er et pussig valg av beløp og lurer på hva akkurat dette beløpet være ment å dekke? Skal hun ha erstatning fordi han løy for henne? Eller fordi hun hadde sex med han? (Regnet ut etter hvilke satser?) Eller fordi hun "stelte" han og brukte tid på han i steden for noe annet hun egentlig heller ville gjort? (Beregnet timebetaling?)
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #18 Skrevet 15. september 2004 Denne dommen er et hån mot oss som har blitt voldtatt og blitt utsatt for grov vold uten at gjerningsmannen blir straffet og må betale bot. Selv om politiet vet hvem han er og hva han har gjørt. Hvis han ikke tilstår får han sjelden straff. Selv om skadene er dokumentert er det vanskelig å bevise at han er gjerningsmannen hvis man ikke har øynevitner til selve voldsepisoden. Synes det er forkastelig at politi og rettsvesen bruker sine ressurser på slike saker når voldssaker blir henlagt fordi det er for ressurskrevende å få en dom når gjerningsmannen ikke tilstår.
ivanka Skrevet 15. september 2004 #19 Skrevet 15. september 2004 vurderer å anmelde exen nå siden han sa han elsket meg to dager før han flytta ut, sikkert bare for å få sex. venter meg en klekkelig erstatning.
waco Skrevet 15. september 2004 #20 Skrevet 15. september 2004 vurderer å anmelde exen nå siden han sa han elsket meg to dager før han flytta ut, sikkert bare for å få sex. venter meg en klekkelig erstatning. For ikke alle de gutta som har sagt du er bedårende rett før de spruter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå