Gå til innhold

Omgangssyke i skolealder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ditt barn fått omgangssyke i skolealder, eller sluttet det med å få det etter endt barnehagetid? Har det skjedd mange ganger hos dere i så fall etter at det begynte på skolen?

Jeg ønsker ikke å få svar fra de med yngre barn enn skolealder i tillegg til skolealder.

Anonymous poster hash: 1c76a...829
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun går i 5.klasse nå og har vel hatt omgangssyke to ganger som jeg kan huske etter barnehagen....

Må legge til at i starten av bhg-tiden fikk hun det bare noen nevnte ordet.... Så ble det gradvis bedre opp gjennom årene.... Vil definitivt tro at hun har fått sin dose....

Skrevet

Min har aldri blitt ordentlig dårlig etter barnehage. Flyr litt på do, og kaster opp kanskje to ganger. Ikke slik at man ligger og spyr og spyr.

Anonymous poster hash: 650f9...4c6

Skrevet

Omgangssyke kan man få i alle aldrere da. Og graden varierer veldig fra gang til gang! Man blir heller ikke imun mot det. Jeg hadde det etter jeg begynte på skolen jeg, og i voksenalder, noen ganger kaster jeg opp 2 ganger og bare er kvalm andre ganger kan jeg flytte inn på do med bøtte å spy i samtidig...

Anonymous poster hash: 6a5a1...ecf
Skrevet

Omgangssyke er ikke uvanlig å få en gang pr. år. Særlig i viterhalvåret når virusene herjer som verst.

(Også voksne får omgangssyke, både den ene og den andre veien.)

Anonymous poster hash: 146c5...4e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...