Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en 2 sønner. Med 2 forskjellige damer. Jeg er men hun ene. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengere med livet mitt. Jeg har ikke vært helt ærlig mott henne. Jeg har holdt ting skjult. Og nå er vi der at hun vil gå ifra meg. Hun er moren til den yngste sønn min på 4 uker. Og jeg føler liksom at jeg ikke kan gjøre noe. Jeg elsker henne av helle mitt hjerte. Og vil før alt i verden ha henne og være med henne. Men hun sier at det er slutt og over. Og at jeg må forstå d. Jeg prøver hver eneste dag og kjempe før å vise at det er bare hun jeg vil ha i livet mitt..

Den dagen hun sa at det er slutt. Blei jeg helt knust. Jeg satt og tenkte på selvmord og døden. Før jeg ser ingen ting annet i livet en hun og sønnene mine.. Hva kan jeg gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker jo som du har gjort noe, slik at det ble slutt?

Anonymous poster hash: cdcec...aa9

• Liker 1
Skrevet

Jeg holdte det skjult om hva jeg hadde i gjeld. Jeg var ikke ærlig mott henne.. Jeg har ikke vært utro. Jeg har aldri gjort noe sånt mott henne. D kunne jeg aldri ha gjort. Men grunn til at jeg har holdt ting skjult er at jeg var redd før hvordan hun ville reagere :(

Skrevet

Jeg holdte det skjult om hva jeg hadde i gjeld. Jeg var ikke ærlig mott henne.. Jeg har ikke vært utro. Jeg har aldri gjort noe sånt mott henne. D kunne jeg aldri ha gjort. Men grunn til at jeg har holdt ting skjult er at jeg var redd før hvordan hun ville reagere :(

Da er jo tilliten brutt, den må jo tilbake på plass om det skal kunne fungere. Det må jo være noe "alvorlig" siden hun gjør det slutt.

Anonymous poster hash: cdcec...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...