Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det sånn at hvis man blir tagget i et forhold på Facebook, så kan alle se navnet ditt før du har godtatt? Trenger svar asap 😜😜

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på instillingene dine. Hvem du har valgt som kan se bilder du er tagget i.

Anonymous poster hash: cd5e8...869

Skrevet

Problemet er at jeg vil sende en forespørsel til kjæresten min på Facebook om vi kan stå i forhold, men så vil jeg ikke at noen skal se at vi er i et forhold før han evt. godkjenner. Er det mulig å få til? :)

Skrevet

Problemet er at jeg vil sende en forespørsel til kjæresten min på Facebook om vi kan stå i forhold, men så vil jeg ikke at noen skal se at vi er i et forhold før han evt. godkjenner. Er det mulig å få til? :)

Tror det vil stå at du er i ett forhold, men ikke med hvem til ha godkjenner. Men det var iallfall mulig å skjule slikt før, men jeg har ikke testet på flere år.

Skrevet

Hvis du er redd noen skal se det, så blir dere enige om å gjøre det når dere er sammen. Så godkjenner den andre med en gang.

Anonymous poster hash: ee6f1...bed

Gjest Miss Selfridge
Skrevet

Sender du forespørsel til han så kommer det opp at du er i et forhold, også når han godkjenner så kommer det opp navn.

Skrevet

Er ikke redd for at noen skal se det, eller jo😂. Jeg er litt redd for det..Men det er fordi vi har vært sammen I over 3 år nå og enda ikke tatt det steget. Har snakket med han om det :) jeg lurer bare på hva han gjør om jeg sender forespørsel. :P

Skrevet

Tror ikke det kommer opp før han godtar. Når du sender en venneforespørsel står dere ikke som venner før den andre part har godtatt...

Skrevet

Da endrer du innstillingene dine slik at bare han og du kan se forholdsstatus FØR du sender forespørsel, også endrer du dem igjen til venner/offentlig (eller hvordan du nå vil ha det) etter at han har godtatt. :)

Anonymous poster hash: 786a4...238

Skrevet

Kan du ikke bare spørre han utenfor Face eller på en melding?

Skrevet

Det er ikke offiselt før det er på facebook. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...