AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Har man noe utbytte av å gå alene til familievernkontoret, uten partneren? Er det noen som har gjort det og fått et bedre forhold og kommunikasjon selv om man var alene? Anonymous poster hash: 02275...7f7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Kommer vel helt an på hva man sliter med. Jeg kan komme på noen gode grunner til å gå dit alene. Hvis man f.eks. tidligere har vært utsatt for en voldtekt (før man kom inn i dette forholdet), og synes det intime kan være vanskelig kan det vel være greit å gå dit om man ikke "tør" å gå til en sexolog? Hvis man har problemer med sinnet sitt, så kan man vel gå dit for å lære seg teknikker for å bli en mer balansert person antar jeg? Anonymous poster hash: 7c188...ecf
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Jeg var alene, på en time vi egentlig skulle begge to. Fikk jo noen tips og sånn selv, men som behandleren sa så burde begge vært der så begge fikk frem sine sider av saken. Anonymous poster hash: 3aab5...dd0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Jeg gikk alene, greit nok det. Jeg gikk bare for å få bekreftelse på at å gå fra han var det rette. Jeg visste det inni meg, men ville bare at noen objektive utenfra skulle gi meg ekstra bekreftelse på at det var det rette. Fikk så vidt pratet i 5 min før hun sa jeg måtte komme meg vekk. Anonymous poster hash: 537b0...b50
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Men hvis begge to vil jobbe med forholdet så går begge. Å gå alene når det er åpenbart at begge sliter, så hjelper det ikke at en går alene. Anonymous poster hash: 537b0...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå