AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Eggløsningstest mandag og tirsdag 10/11 august som var positiv, negativ onsdag. Sex hver dag. Negativ gravitest idag :/ Aner ikke når mens kommer siden jeg sluttet på pilla for 2 uker siden uten blødning. Men jeg har IKM imorgen da ettersom EL var da? Anonymous poster hash: 9f963...c68
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Eggløsningstest mandag og tirsdag 10/11 august som var positiv, negativ onsdag. Sex hver dag. Negativ gravitest idag :/ Aner ikke når mens kommer siden jeg sluttet på pilla for 2 uker siden uten blødning. Men jeg har IKM imorgen da ettersom EL var da?Anonymous poster hash: 9f963...c68 Bare for å sjekke, men du vet at teststreken må være sterkere enn kontrollstreken? Hvis du nettopp har sluttet på pilla kan du ha litt hormomkluss og det kan være at kroppen har prøvd å slippe et egg, men ikke klart det.Anonymous poster hash: af733...b08 1
Pinkee Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Har du gått på p-piller, så må du regne ed at det blir litt kluss i begynnelsen. Men, i teorien, skal du ha mens i morgen ja.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Tok CB digital og fikk smiley fjes Men eggløsning er 2 dager etter siste positive test? Dermed blir IKM på onsdag eller torsdag? Anonymous poster hash: 9f963...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå