Gå til innhold

Jobbhelg, barnepass - og ulike behov

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber fullt i helsevesenet (turnus) med jobb hver tredje helg. Vi har to barn hvor den yngste går i barnehage. Når jeg jobber helg passet min man på barna til jeg er hjemme fra jobb. Da er han ofte sliten og jeg "overtar" De helgene jeg har fri ( 2 av 3 helger) er jeg stort sett sammen med dem eller vi finner på noe sammen(vi bor alle 4 i samme hus og er gift). Det siste året vil mannen min ut å feste/drikke med venner/på byen hver gang jeg har jobbhelg. Han sier han er så trøtt etter å ha vært med barna i 7 timer.. jeg har sagt tydelig ifra mange ganger at jeg er sterkt imot at han fester i mine jobbhelger. Jeg skjønner at han kan føle seg rastløs. Men jeg kan ikke akseptere at han er skikkelig bakfull når han er sammen med ungene. Han kan heller gå ut I mine fri helger sa jeg har mest ansvar for dem. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: aef04...342

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Selvsagt skal ikke han gå ut for å feste når du har jobbhelg!!! Hva tenker han med?? Her må du bare stå på ditt! Feste får han gjøre andre ganger!

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Han passer ikke sine egne barn, han har dem.

Når det et sagt bør han heller dra på byen i en av dine frihelger.

Anonymous poster hash: ecd06...438

• Liker 3
Skrevet

Hvis han er så trøtt etter å ha vært med barna burde han jo være hjemme og slappe av, ikke fly på byen og bli ennå mer trøtt og sliten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...