Gå til innhold

snakker med en fra møteplassen og han er for mye......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å skrive med en fyr i mars... 

det var bare vennlig prat, jeg bor i Oslo og han et godt stykke opp i nord. Jeg hadde ingen tanke om at det skulle bli noe mer enn å skrive litt sammen.

etter tre måneder utvekslet vi tlf nr, og jeg sa jo da at jeg ikke tenkte det ville bli aktuelt med treff pga avstanden.

Han sa at han hadde tenkt seg en tur til oslo i sommer og ville da treffe meg. Så vi utvekslet nr. Han ringte av og til, og det var greit. 

Så har jeg kommet inn på skole i Bodø og dette har jeg fortalt til han. Etter det ringer han hver eneste dag og jeg synes det blir for mye..... 

Så fant jeg jo ut at han bodde et stykke unna Bodø... Type fem timer å kjøre.

Så jeg ser igrunn ingen hensikt i dette her, men vet ikke hvordan jeg skal si det.... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta tlf når han ringer, si at du er opptatt for tiden - mye å gjøre.

Si dette hver gang. Etterhvert mister han interessen/tar hintet.

Anonymous poster hash: ef3db...687

• Liker 2
Skrevet

Begynte å skrive med en fyr i mars... 

det var bare vennlig prat, jeg bor i Oslo og han et godt stykke opp i nord. Jeg hadde ingen tanke om at det skulle bli noe mer enn å skrive litt sammen.

etter tre måneder utvekslet vi tlf nr, og jeg sa jo da at jeg ikke tenkte det ville bli aktuelt med treff pga avstanden.

Han sa at han hadde tenkt seg en tur til oslo i sommer og ville da treffe meg. Så vi utvekslet nr. Han ringte av og til, og det var greit. 

Så har jeg kommet inn på skole i Bodø og dette har jeg fortalt til han. Etter det ringer han hver eneste dag og jeg synes det blir for mye..... 

Så fant jeg jo ut at han bodde et stykke unna Bodø... Type fem timer å kjøre.

Så jeg ser igrunn ingen hensikt i dette her, men vet ikke hvordan jeg skal si det.... 

Si det rett ut.

Han har nok et håp nå, ettersom du nå vil være kun 5 timer unna, med tanke på det du tidligere sa...

Anonymous poster hash: c6f25...40b

• Liker 2
Skrevet

ELLER så kan du gjøre det riktige å si "jeg er ikke interessert, ikke ta kontakt mer".

Jeg kan faktisk ikke å frem hvor mye jeg hater når dere jenter gjør det der "ikke prat med han, være opptatt'" greiene deres. Ha i det minste ryggrad nok til å si det til han.

Anonymous poster hash: e42a8...f8b

• Liker 7
Skrevet

Enda en grunn for å ikke bruke Møteplassen. Bare crazy kvinnfolk der. 

Anonymous poster hash: 315d0...3ea
Skrevet

Dette er å la han beholde håpet

Hvorfor ikke være ærlig i steden og si ting rett ut?

• Liker 2
Skrevet

Dette er å la han beholde håpet

Hvorfor ikke være ærlig i steden og si ting rett ut?

Det tenker jeg også. Vil heller si det rett ut, men på en høflig måte.

• Liker 1
Skrevet

og jeg er crazy fordi.....?

• Liker 2
Skrevet

ELLER så kan du gjøre det riktige å si "jeg er ikke interessert, ikke ta kontakt mer".

Jeg kan faktisk ikke å frem hvor mye jeg hater når dere jenter gjør det der "ikke prat med han, være opptatt'" greiene deres. Ha i det minste ryggrad nok til å si det til han.

Jeg er motstander av å bare forsvinne. Skjønner du har opplevd mange jenter som gjør det, og da an jeg fortelle deg at det ikke er bare er jenter som gjør det. Jeg har opplevd det samme av menn flere ganger.

Skrevet

Si at studiet er krevende og at du ikke har tid til noe forhold eller treff nå.At du ofte drar hjem tilOslo hvis du har mulighet og at du ikke ser for deg at det kan bli noe mer mellom dere.Da bør han ta hintet.Hvis han fortsetter å kontakte deg så ofte at det blir plagsomt hadde jeg gitt beskjed til han at du synes det er slitsomt og deretter ignorert han.

• Liker 1
Skrevet

Amen. Drit i alt annet. Enkelt og greit. Dere påstår ofte vi er enkle.

Anonymous poster hash: 6a725...267

Skrevet

Nei, det er feil.

Skrevet

Problemløst. Sa det som var på en ok måte. Det er ofte det som er det beste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...