Gå til innhold

Dere som har eller skal ha forlengede/ "falske" øyevipper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det mange forskjellige valgmuligheter?

Er det noen som ser mer naturlig ut enn andre?

Liker dere at det vises svært godt at det ikke er ekte?

Jeg ville hatt det slik at det ser naturlig ut

Anonymous poster hash: 2f3b5...c61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har extensions og elsker det! Synes de ser naturlige ut og jeg slipper mascara. Anbefales :)

Anonymous poster hash: e874e...6cc

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, finnes mange forskjellige typer :)

Men du trenger ikke betale 2000kr for å få vippe extensions. Jeg betalte 900 kr for ei venninne som er utdannet vippetekniker :) Ble kjempe fornøyd med mine og de satt på i hele 4 uker før jeg ville ta de av. Er forskjellig fra person til person hvor lenge de holder på, da våre egne vipper vokser ut i forskjellig tempo ;)

Så jeg vil anbefale deg og høre med venner/fb-venner om de vet om noen som har tatt vippe extension kurset og kan sette på vipper privat eller som ikke tar så voldsomt mye for det :)

ps: er mye skrekkbilder og artikler om vippe extensions ute å går, men ALLE reagerer forskjellig og har forskjellig erfaring med vippe extensions. Du må bare snakke med din eventuelle vippetekniker om alt du lurer på :)

Endret av Brukerfeil
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har også lurt på hvorfor mange vil at de skal se mest mulig ut falske ut.  Vippene rekker opp til brynene og de syns selv ofte at de ser veeeeldi naturlige ut. 

• Liker 5
Skrevet

Ja, finnes mange forskjellige typer :)

Men du trenger ikke betale 2000kr for å få vippe extensions. Jeg betalte 900 kr for ei venninne som er utdannet vippetekniker :) Ble kjempe fornøyd med mine og de satt på i hele 4 uker før jeg ville ta de av. Er forskjellig fra person til person hvor lenge de holder på, da våre egne vipper vokser ut i forskjellig tempo ;)

Så jeg vil anbefale deg og høre med venner/fb-venner om de vet om noen som har tatt vippe extension kurset og kan sette på vipper privat eller som ikke tar så voldsomt mye for det :)

ps: er mye skrekkbilder og artikler om vippe extensions ute å går, men ALLE reagerer forskjellig og har forskjellig erfaring med vippe extensions. Du må bare snakke med din eventuelle vippetekniker om alt du lurer på :)

Tusen takk for alle de gode rådene! :)

Anonymous poster hash: c60b5...815

Skrevet

Jeg har også lurt på hvorfor mange vil at de skal se mest mulig ut falske ut.  Vippene rekker opp til brynene og de syns selv ofte at de ser veeeeldi naturlige ut. 

Enig med deg.

Hva er de vippene egentlig laget av? Er det et syntetisk materiale eller er det laget av dyrepels?

Skrevet

Ja, det der skjønner ikke jeg heller... Jeg kjøper heller falske vipper som er dramatiske når jeg skal sminke meg mer for en fest eller lignende.. Det er ikke fint med for mye vipper...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Enig med deg.

Hva er de vippene egentlig laget av? Er det et syntetisk materiale eller er det laget av dyrepels?

Forskjellig fra hva vippeteknikeren bruker. Jeg hadde iallefall ikke dyrepels :) Men mange bruker mink. Vet ikke om det er røyte pels eller om minkene må dø for at jenter skal få vipper...

Endret av Brukerfeil
  • Liker 1
Skrevet

bare for å forklare, "mink" er bare et navn man bruker for vippe extensions, de er ikke dyrehår, men syntetisk. det er brukt for å skille mellom de og f eks silkvipper. nesten ingen bruker ekte dyrehår. hilsen vippeteknikker :P 

Anonymous poster hash: ff607...115
  • Liker 3
  • 7 måneder senere...
Skrevet
Den 24 août 2015 at 23.49, AnonymBruker skrev:

bare for å forklare, "mink" er bare et navn man bruker for vippe extensions, de er ikke dyrehår, men syntetisk. det er brukt for å skille mellom de og f eks silkvipper. nesten ingen bruker ekte dyrehår. hilsen vippeteknikker :P 

Anonymous poster hash: ff607...115

Godt å høre at det ikke er ekte mink! Men er silkevippene av ekte silke? Det er jo i så fall laget av døde larver.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg hadde sist men det var en ny type 3D vipper som var lette og holdt lenger, sa også til hin dama så tok dem på at jeg ville ha fyldige men alikevel litt naturlige. Resultatet ble perfekt.

Anonymkode: 93b27...ed5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har nesten litt lyst å ta slik jeg og, har alltid savnet lange vipper og tenk å slippe mascara. Men det triste er at vi skal måtte bruke slike ting, betale såpass og faktisk synes at vi blir penere av det. 

For dessverre så synes jeg det når jeg ser folk, de blir penere. Så ser de syke ut når de har tatt det av. Dette er jeg redd for med meg selv, og tror kanskje jeg holder meg til vippepfarging/mascara. 

Anonymkode: cec8d...95a

Skrevet

Skjønner ikke at dere gjør dere avhengige av noe som må byttes ut hver 3 uke!!   Begynn å bruk Iglowserumet, så blir de lange, nå bruker jeg det bare 3-4 g i uken for å holde på lengden. Flere har spurt meg om jeg har satt på vipper. 

Skrevet
3 timer siden, DreamOn skrev:

Skjønner ikke at dere gjør dere avhengige av noe som må byttes ut hver 3 uke!!   Begynn å bruk Iglowserumet, så blir de lange, nå bruker jeg det bare 3-4 g i uken for å holde på lengden. Flere har spurt meg om jeg har satt på vipper. 

Fordi jeg skal gifte meg og ikke ønsker mascara-kræsj (ja, selv med vannfast) utover ansiktet den dagen. Planlegger ikke å fortsette å bruke det etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...