Gå til innhold

Pappa sa noe veldig rart nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kom nettopp hjem (var på besøk) og på veien så vi en haug med ungdommer på min alder stå utti veien, noen med moped, noen uten. Uansett så virka noen av de ganske fulle, og de dansa liksom utti veien mens de holdt ølbokser. 

Så sier plutselig faren min: ''Herregud kan de ikke drikke hjemme i sofaen, også gå ut? Må de absolutt drikke utti veien?''

Jeg satt der egentlig i sjokk og bare så på pappa. For han var så dønn seriøs og han er typen som er imot at unge under 18 skal drikke. Hehe uansett så var dette noe jeg ble glad for at hans sa. Forventa at han skulle komme med en preken hehe

Anonymous poster hash: 1ce7b...479
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var kanskje redd for å kjøre på dem?

Hva var rart?

• Liker 2
Skrevet

Han var kanskje redd for å kjøre på dem?

Hva var rart?

Det rare var at han ikke begynte å gi meg en preken om hvorfor det ikek er bra å drikke i så ung alder og alt det der om å være ute på natta full +++

Skrevet (endret)

Dette er vel ikke en så veldig rar ting å si...?

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 15
Gjest Miss Selfridge
Skrevet

Det rare var at han ikke begynte å gi meg en preken om hvorfor det ikek er bra å drikke i så ung alder og alt det der om å være ute på natta full +++

Hvor gammel er du?

Skrevet

Hvor gammel er du?

15, hvordan det?

Skrevet

Vi foreldre gidder ikke alltid å gjenta oss selv. Han regnet vel med at du har fått det med deg.

• Liker 9
Gjest Miss Selfridge
Skrevet

15, hvordan det?

Åja :P Synes ikke kommentaren var så rar jeg da, hvem vil vel at ungdommer skal drive å drikke i veikanten? Da kan de vel like godt drikke hjemme/inne om de først skal drikke? 

Skrevet

Åja :P Synes ikke kommentaren var så rar jeg da, hvem vil vel at ungdommer skal drive å drikke i veikanten? Da kan de vel like godt drikke hjemme/inne om de først skal drikke? 

Nei, ikke er det lov å drikke i veikanten heller..

Anonymous poster hash: 5c1bb...b71

Gjest imperio
Skrevet (endret)

rart?... ikke det første jeg tenker på akkurat. 

Endret av imperio
Skrevet

Sukk og sukk. Skulle ønske KG hadde aldersgrense. I det minste grupperinger. Det het jo KVINNEguiden. 18 år burde være minimum. Og absolutt ingen offence til deg, TS, det blir bare så tafatt...

• Liker 8
Skrevet

Vi kom nettopp hjem (var på besøk) og på veien så vi en haug med ungdommer på min alder stå utti veien, noen med moped, noen uten. Uansett så virka noen av de ganske fulle, og de dansa liksom utti veien mens de holdt ølbokser. 

Så sier plutselig faren min: ''Herregud kan de ikke drikke hjemme i sofaen, også gå ut? Må de absolutt drikke utti veien?''

Jeg satt der egentlig i sjokk og bare så på pappa. For han var så dønn seriøs og han er typen som er imot at unge under 18 skal drikke. Hehe uansett så var dette noe jeg ble glad for at hans sa. Forventa at han skulle komme med en preken hehe

Det er faktisk ulovlig å drikke alkohol på offentlig sted og det er også ulovlig for mindreårige å drikke alkohol

Anonymous poster hash: 79244...c82

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk ulovlig å drikke alkohol på offentlig sted og det er også ulovlig for mindreårige å drikke alkohol

Anonymous poster hash: 79244...c82

Det er ikke ulovlig for mindreårige å drikke alkohol.

• Liker 3
Skrevet

Han har vel gitt deg opp. Skjønt at du er en tapt sak

Anonymous poster hash: c087b...602

• Liker 2
Skrevet

Han har vel gitt deg opp. Skjønt at du er en tapt sak

Bare fordi faren din gjorde det med deg betyr ikke at det skjer med andre.

Anonymous poster hash: 90401...e93

Skrevet

Bare fordi faren din gjorde det med deg betyr ikke at det skjer med andre.

Anonymous poster hash: 90401...e93

Jeg drakk ikke før jeg var 21

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke hva som var rart med det utsagnet.

Uten videre sammenligning: Heroin er noe forbanna dritt alle bør holde seg unna det. Samtidig synes jeg sprøyterom er en god idé. Det er mulig å være prinsipielt imot noe og samtidig være litt pragmatisk og realistisk i sin holdning til hvordan ting bør håndteres når de først oppstår.

Du vet hva faren din mener om å drikke før du er 18, og det har ingen hensikt at han gir deg enda en lekse om det. Han håper du lar være å drikke til du er 18, men han er jo ikke så dum at han ikke tar høyde for at det kan skje.

Anonymous poster hash: 61604...6c6
  • Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Sukk og sukk. Skulle ønske KG hadde aldersgrense. I det minste grupperinger. Det het jo KVINNEguiden. 18 år burde være minimum. Og absolutt ingen offence til deg, TS, det blir bare så tafatt...

Hva i all verden? Du er drøy.Hva med å være et godt forbilde? Du gjør meg skikkelig flau!Her deler en femten år gammel jente en betroelser,og for henne en god opplevelse,og dette er det du har å komme med? Fy så flaut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...