Gjest minnie_ Skrevet 15. september 2004 #1 Skrevet 15. september 2004 Det finnes tusenvis av ting på hqhair.com. Men er det så fantastisk som enkelte av tingene sier? Er ute etter folk som har bestilt dilldall derifra. Har dere noen favoritter av disse raritetene der? De fleste kjendisene bruker jo ting derifra (påstås det på hqhair..hmm). Og mye kan virke veldig bra, og noe virker helt j*****. Men fortell folkens. Hva dere har bestilt, hva dere liker derifra, og hva dere ikke likte. Nysgjerrig før jeg evt. bestiller!
missfidget Skrevet 15. september 2004 #2 Skrevet 15. september 2004 Ja det er en del ukjent merker osv. Jeg har nettopp bestilt en dusj gele og lotion som heter "CAKE". Det lukter såååå godt! Er det noe spesielt du lurte på? Merker osv?
Gjest minnie_ Skrevet 15. september 2004 #3 Skrevet 15. september 2004 Hei du. Tja, lurer vel nesten på det meste av de produktene, mye ukjent der. Men fattet litt interesse for cake b.l.a(den skrubben, er den god?), dessert (bra?), Body Blind...den j-lo kremen. Den høres da helt fantastisk ut, er den? Og disse badger produktene ser også litt spennende ut. Har du/noen erfaringer med disse? Tar gjerne imot anbefalinger også... :-)
Elze Skrevet 15. september 2004 #4 Skrevet 15. september 2004 De har Mario Badescu hudpleie der, visstnok veldig populært blant kjendiser. Jeg fikk tilsendt en stor pakke med prøver fra www.mariobadescu.com, tilpasset min hudtype. Syntes det var helt ordinære ting. Og så har de Philosophy, som blant annet har noen fantastiske dusjsåper som lukter utrolig deilig. Jeg kjøpte Cinnamon Buns, som faktisk luktet akkurat som kanelboller. Faren er jo at man blir kakelysten i dusjen om morgenen. Disse selges som 3 i 1, shampo/balsam/dusjsåpe, men håret mitt var ikke så begeistret. De har også australske Bloom som har sminke og hudpleie i fantastisk søte innpakninger, minner kanskje litt om Stila. Jeg har to lipglosser derfra, de lukter vanilje og er ganske gode. Har også en fin toalettmappe fra Bloom.
Gjest Ethereal Skrevet 15. september 2004 #5 Skrevet 15. september 2004 Jeg har også lyst til å prøve Mario Badescu, spesielt enzymrensegeleen, og kanskje noen masker og kremer. Ellers er de den eneste europeiske nettbutikken jeg vet om som selger Sebastian, men dessverre er prisene ganske høye.
Gjest Lyna ii Skrevet 15. september 2004 #6 Skrevet 15. september 2004 Ethereal - bestill prøver fra http://www.mariobadescu.com/ da vel! Det kostet ingenting og jeg fikk ganske rause prøver på komplett hudpleieprogram. Fylte ut et spørreskjema om min hudtype og fikk prøver basert på dette, så det er jo ikke sikkert du får akkurat de tingene du vil ha, men det kan du kanskje be om? Jeg hadde lyst på drying lotion, men fikk ikke den. Ellers likte jeg alt jeg fikk prøve på, unntatt en peeling med grove, skarpe korn. Tror likevel ikke jeg gidder å bestille noe mer, var ikke så spesielt egentlig.
Gjest Ethereal Skrevet 15. september 2004 #7 Skrevet 15. september 2004 Ethereal - bestill prøver fra http://www.mariobadescu.com/ da vel! I just did!
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #8 Skrevet 15. september 2004 I just did! Det hørtes interessant ut, men jeg fant ikke ut hvordan. Tips?
lene24 Skrevet 15. september 2004 #9 Skrevet 15. september 2004 var inne på denne siden, må du fylle ut det skjemat som ligger under consulting? Der det står at du skal få gratis konsultasjon enten via telefon eller i butikken :-?
Carmen_ Skrevet 15. september 2004 #10 Skrevet 15. september 2004 Jeg fylte også ut ett skjema. Men fikk ikke noe tilbud om prøver
Elze Skrevet 16. september 2004 #11 Skrevet 16. september 2004 Hm. Det er evigheter siden jeg gjorde dette, så jeg husker ikke helt hvordan det foregikk. Jeg fylte ut et skjema og etter noen uker kom prøvene i posten, men jeg husker ikke om det stod noe om samples eller ikke.
Christy Skrevet 16. september 2004 #12 Skrevet 16. september 2004 Har også fylt ut et skjema, men det stod ingen ting om prøver der. Venter spent på om det kommer noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå