Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Kveitefilet vs steinbittfilet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva smaker best? Er konsistensen lik?
Har aldri smakt noen av disse og må velge en av de i mårra til en middag vi skal i på søndag!!! Wæææ!!
Noen?

Anonymous poster hash: fbfab...ec4
Skrevet

De smaker likt i form av at begge er hvit fisk, men ulikt nok til at jeg personlig ikke syns steinbitt er noe særlig mens kveite er blant mine favorittfisker. Jeg har imidlertid en følelse av at mange vil være uenig med meg...

Min anbefaling vil uansett være å kjøpe den fisken som er ferskest.

Skrevet

De smaker likt i form av at begge er hvit fisk, men ulikt nok til at jeg personlig ikke syns steinbitt er noe særlig mens kveite er blant mine favorittfisker. Jeg har imidlertid en følelse av at mange vil være uenig med meg...

Min anbefaling vil uansett være å kjøpe den fisken som er ferskest.

Vi må forhåndsbestille på en resturant, så jeg har ikke mulighet til å se hvilken som er ferskest......

Anonymous poster hash: fbfab...ec4

Skrevet

Både steinbit og kveite er kjempegode matfisker. Begge er blant det beste man kan få av råvarer. På restaurant ville jeg valgt utfra hvordan fisken ble tilberedt og servert.

Skrevet

Begge deler er kjempegodt! På restaurant ville jeg kanskje valgt steinbit, for det lager jeg sjeldent hjemme av en eller annen grunn. Kveite spiser vi ofte når den er i sesong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...