AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 http://www.multicom.no/multicom-tywin-i824s-gaming-pc/cat-p/c/p10631745 Har kjøpt denne pc`en til min sønn. Nå når vi skal innstalere den finner vi ikke noe cd-rom. Hvordan sette den opp da? Vå får den jo ikke på..Noen som vet? Anonymous poster hash: a8436...42d
Gjest Keikolina Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Finnes ikke cd rom mer, må kjøpe en ekstern.
Gjest Trollkarlen Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Helt umulig å forstå hva du mener. PCen der leveres med DVD-rom og UTEN operativsystem som standard. Hvis dere ikke har kjøpt operativsystem så må dere gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #4 Skrevet 22. august 2015 Helt umulig å forstå hva du mener. PCen der leveres med DVD-rom og UTEN operativsystem som standard. Hvis dere ikke har kjøpt operativsystem så må dere gjøre det. Ok, jeg er grønn på det her....dvd rom? jeg finner ingen plass å putte en cd i..operativsystem? er ikke det Windows? vi har kjøpt Windows 10, men det er jo en cd som skal installeres? Anonymous poster hash: a8436...42d
-Jiinxs- Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 Ok, jeg er grønn på det her....dvd rom? jeg finner ingen plass å putte en cd i..operativsystem? er ikke det Windows? vi har kjøpt Windows 10, men det er jo en cd som skal installeres? Anonymous poster hash: a8436...42d Du kan kjøpe en slik Koble den til pcen med en USB kabel (noe jeg antar sønnen din vet hva er) Nå vet jeg ikke hvordan det funker på den pcen. Men om du her heldig så trenger du bare å putte i Windows 10 dvd og evt starte pcen på nytt. Da vil den forhåpentligvis begynne å lese innholdet ifra dvd du puttet inni. Selv om jeg er usikker på om dvd spilleren vil funke uten noen drivere installert. Har mine tvil. Var det ikke du som spurte om hvilke pc du skulle kjøpe til sønnen din, for noen uker/mnd siden? Mener det kom opp i den tråden at det ikke kom med et operativsystem.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Du kan kjøpe en slik Koble den til pcen med en USB kabel (noe jeg antar sønnen din vet hva er) Nå vet jeg ikke hvordan det funker på den pcen. Men om du her heldig så trenger du bare å putte i Windows 10 dvd og evt starte pcen på nytt. Da vil den forhåpentligvis begynne å lese innholdet ifra dvd du puttet inni. Selv om jeg er usikker på om dvd spilleren vil funke uten noen drivere installert. Har mine tvil. Var det ikke du som spurte om hvilke pc du skulle kjøpe til sønnen din, for noen uker/mnd siden? Mener det kom opp i den tråden at det ikke kom med et operativsystem. Jo, det var meg ;-) Det står jo at pc skal inneholde dvd-brenner, så jeg skjønner ikke hvorfor vi må kjøpe en slik i tillegg.. men da får vi gjøre det. Operativ system har jeg jo kjøpt.. Anonymous poster hash: a8436...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå