Gå til innhold

Kan man være i hagen når baby sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager for teit spørsmål, mn jeg kunne tenkt å gått rett utenfor rundt 15 minutt. Babyen er snart 11 mnd og sover fint. Kan veldig lite om barn, så jeg aner ikke om drt går an å gå ut i hagen en liten stund??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med babycall, så har du kontroll :)

Anonymous poster hash: fbb2a...fec

• Liker 3
Skrevet

Har deseverre ikke babycall :( er ikke min baby så vil selfølgelig ikke risikere noe. Samtidig er det ca samme avstand fra her jeg sitter nå til hagen, men da hører jeg ikke henne like godt. Sikkert et teit dilemma, men er så redd for å gjøre noe galt :(

Skrevet

Hvis du ikke kan høre henne ville jeg ikke gått ut.

• Liker 1
Skrevet

Visst kan du gå ut. Har ikke foreldrene baby call? Hvis ikke, ville jeg faktisk kjøpt en slik til dem

Anonymous poster hash: dbffe...89f
  • Liker 1
Skrevet

Det er nok lurt!

Vet ikke om det finnes en app eller noe med babycall eller om jeg eventuelt kan bruke facetime så jeg kan høre og se henne? Jeg høres helt desperat ut, men jeg er avhengig av en uteaktivitet(prøver å ikke gjøre meg så gjenkjennelig hehe).

Skrevet

Må du være ute 15 min, eller kan du gå ut, og gå inn å se til babyen?

Skrevet

Ville ikke gått ut uten babycall nei.

Skrevet

Man kan ikke være lenger unna enn at man hører babyen og kan komme seg fort til den. 
Har du ikke babycall så skal du ikke gå langt vekk. Sitter du ute, så må du ha dørene oppe og sjekke til babyen av og til og. 

Skrevet

Ungen bor 50% hos oss(høres komplisert ut, jeg vet) og vi har ikke babycall nei. Samtidig sitter det alltid noen i rekkevidde til å høre henne :) men er kanskje best jeg bare blir hjemme

Skrevet

Ironisk nok begynte hun å gråte akkurat når jeg skrev at vi alltid er i rekkevidde til å høre henne, så blir nok ikke noe hagetur på meg for å si det sånn

Skrevet

Ungen bor 50% hos oss(høres komplisert ut, jeg vet) og vi har ikke babycall nei. Samtidig sitter det alltid noen i rekkevidde til å høre henne :) men er kanskje best jeg bare blir hjemme

Hvis babyen bor hos dere i perioder så kan dere vel kjøpe en babycall? Koster ikke all verden det :)

• Liker 3
Skrevet

Ja vi har tenkt på det, men glemmer det litt bort. Skal nok få kjøpt en snart, så kan vi slappe litt mer av :)

Skrevet

Jeg kan gå inn for å sjekke til henne ja :) ka gå inn hvert 5. minutt eller oftere for den del.

Skrevet

Takk! Og takk for alle svar folkens :)

Jeg har nå startet en facetimesamtale mellom min mobil og ipad, så nå har jeg full kontroll. Fungerer som en midlertidig løsning, men skal helt klart gå til innkjøp av en babycall!

Skrevet

Ville ikke gått ut uten babycall nei.

Herlighet så hønemor. Det går vel fint med god gammel dags sjekking også. Mann går til og fra, har babyen for en gangs skyld grått noen min. Så går vel det også fint uten dype arr i sjelen?

Anonymous poster hash: 610ed...d71

• Liker 3
Skrevet (endret)

Herlighet så hønemor. Det går vel fint med god gammel dags sjekking også. Mann går til og fra, har babyen for en gangs skyld grått noen min. Så går vel det også fint uten dype arr i sjelen?

Anonymous poster hash: 610ed...d71

Det er ikke mindre enn et mirakel at barn levde opp før alle disse foranstaltningene fantes. I våre dager er det ikke måte på hvor mye som trengs når man får en baby.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

Hahah, jeg følte meg egentlig litt hønetante((hvis det i det hele tatt er ett ord)), men jeg har iallefall vært ute nå og alt gikk bra :) I tillegg kom noen nettopp hjem, så nå er jeg egentlig fri til å gå hvor som helst. Snakk om mye styr for så lite. Takk for all hjelpen iallefall! :) 

Skrevet

Beklager for teit spørsmål, mn jeg kunne tenkt å gått rett utenfor rundt 15 minutt. Babyen er snart 11 mnd og sover fint. Kan veldig lite om barn, så jeg aner ikke om drt går an å gå ut i hagen en liten stund??

Dette virket veldig merkelig! 

Men nei, ikke gå ut hvis du ikke hører ungen. Jeg var mye ute uten babycall, men da åpnet jeg vinduet til babyen slik at jeg kunne høre gjennom det. Ellers hadde vi babycall som vi brukte.

Anonymous poster hash: f59b2...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...