Gå til innhold

Å pynte oss...

Ejlanka

Pynter oss for oss selv eller andre?  

1 stemme

1. 1. Pynter oss for oss selv eller andre?

• Oss selv
      19
    • Andte
      10

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg har gått å tenkt på den ting...Når vi pynter oss, bruker timer med å ta på make-up, ordne hår og rett og slett se bra ut. Gjør vi det for oss selv eller for andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Jeg gjør det helst for min egen del, føler meg bedre med meg selv når jeg har litt kontroll på klær, hår og sminke. Selvsagt gjør jeg jo en del ting av hensyn til andre, men først og fremst for at jeg både skal føle meg og se bra ut!

Det er jo allment kjent at hvis en føler seg bra, ser en også bra ut! Prøver defor også å gjøre ting som får meg til å føle meg bra, som for eksempel trening, sykkelturer, lange gode samtaler og lignende. Prøver heller å være venn med meg selv enn å alltid fokusere på det negative ved både min innside og utside. Synes det er deilig å være jente som kan pynte og sminke seg uten noen annen grunn enn at jeg skal en kjapp tur i butikken! :sjarmor:

Og nå kom gutten min med jordbær til meg... Ahh... Livet er herlig av og til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det hovedsakelig for meg selv.For om jeg gjør meg litt ekstra flid med meg selv og vet jeg ser godt ut, så blir humøret der etter også :)

Men selvfølgelig så er det koselig om andre merker det også.Skal ikke nekte på det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...