AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Mitt toalett har i de siste dagene begynt å bråke veldig inni veggen et sted (i vannrørene) når sisterna fyller seg opp igjen. Det høres nesten ut som om naboen vegg i vegg holder på med sentrifugering av tøy i sin vaskemaskin. Jeg lurer jo på hva dette kan være. Det skjer av og til. Er det mulig at det ligger luftbobler i vanntilførselen p.g.a vei og rørarbeid et lite stykke unna? Må unngå å spyle på natten når det er stille over alt, fordi det høres veldig godt da. Noen som har noen forslag? Anonymous poster hash: 022d4...c2b
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Forslag? Ring rørleggeren og få ordnet problemet før du får lekkasje.Anonymous poster hash: c9f65...7e3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Vask det du får til å vaske i/rundt doen/ siteren Anonymous poster hash: 73b2b...97d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Forslag? Ring rørleggeren og få ordnet problemet før du får lekkasje.Anonymous poster hash: c9f65...7e3 Takk for råd. Jeg vet dette og lurte på om noen visste om det kunne være luftlommer i vanntilførselen og om det høres slik ut. Det skjer ikke hver gang, men av og til. Vask det du får til å vaske i/rundt doen/ siteren Anonymous poster hash: 73b2b...97d Jeg pleier å vaske rundt toalettet. Hva mente du skulle hjelpe ved dette rådet? Anonymous poster hash: 022d4...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå