Riverton Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Er det slik at jenter må ha en gutt som er høyere? Jeg er kanskje litt spesiell, men jeg like jenter som er høyere en det jeg er. Er det bare en fiks ide som jeg bare kan glemme fordi alle jenter vil ha gutter som er høyere?
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Nei, alle jenter må ikke ha gutter som er høyere enn seg selv,...smak og behag,..
Dru Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Jeg har ikke noe problemer med det. Det er dog sjeldent at jeg finner en som er lavere enn meg
Laban Skrevet 15. september 2004 #5 Skrevet 15. september 2004 Jeg hadde en liten bærbar kjæreste en gang. Det var toppers! Så lenge du ikke har komplekser for at du er lavere, gjør det meg ingen verdens ting at du er det!
kitty Skrevet 15. september 2004 #6 Skrevet 15. september 2004 Før da jeg var ung og uerfaren var mitt eneste krav (utseendemessig) at mannen skulle være høyere. Er ganske høy selv. Men så traff jeg verdens mest sjarmerende mann: Min samboer og far til min skjønne sønn er en god del lavere enn meg. Han er det beste som har hendt meg og vi utfyller hverandre utrolig godt. Allikevel får vi mange blikk når vi er ute blant andre folk, men det er det vel bare å gi blanke i. Vi kunne ikke hatt det bedre. Så når man treffer den rett spiller ikke høyden noen verdens ting.
Arkana Skrevet 15. september 2004 #7 Skrevet 15. september 2004 Høyde er ganske uvesentlig. De to forrige kjærestene mine var begge lavere enn meg (og jeg er 1,68 ), mens samboeren min er mye høyere enn meg.
alisia4 Skrevet 15. september 2004 #8 Skrevet 15. september 2004 NEI, NEI,NEI For alldel. Gutten må ikke være høyere. Og de som sier at høyden er avgjørende, er ingenting å å samle på. selv har jeg stort sett bare vært sammen med menn som er like høy som meg selv, og jeg har en gjennomsnitts høyde, vil jeg tro.
*Lene* Skrevet 15. september 2004 #9 Skrevet 15. september 2004 Nei, men ikke MYE lavere enn meg... Mannen min er like høy som meg, og når jeg tar på helene mine er jeg høyere..hehe Funker utmerket :-)
Malou Skrevet 15. september 2004 #10 Skrevet 15. september 2004 Et forhold kan fungere utmerket selv om mannen er lavere enn kvinnen. Hvis det er ekte kjærlighet spiller ikke høydeforskjell (i feil retning) noen rolle for meg. Det har i allefall holdt for oss i over 6 år.
Bitte Skrevet 15. september 2004 #11 Skrevet 15. september 2004 Jeg er heller ikke besatt av tanken på en høyere mann...jeg er veldig høy(ca 180 cm) ,og setter pris på en høyere mann. det skal mye til å få oppmerksonheten min om man er mye lavere. Like høy er greit. Men jeg vil føle meg som en kvinne,og for MEG betyr det noe,dessverre.
Gjest Meg Skrevet 15. september 2004 #12 Skrevet 15. september 2004 Jeg setter pris på at mannen er høyere. Men nå har jeg aldri vært i en situasjon hvor jeg skulle vurdere noe annet. Hadde det vært løøv inne i bildet, hadde nok ikke høyden vært avgjørende.
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #13 Skrevet 15. september 2004 Jeg hadde en liten bærbar kjæreste en gang. Syns jeg ser det for meg..."kom da vennen min" også tar du tak i han og løfter han opp og bærer han med deg dit dere skal....
Gjest SS Skrevet 15. september 2004 #14 Skrevet 15. september 2004 Siden jeg er bare 1.57 m høy så er det en fordel at fyren er høyere enn meg ja. Ellers har jeg en fetish for skikkelig høye menn.
Sheba Skrevet 15. september 2004 #15 Skrevet 15. september 2004 Jeg vil definitivt at han skal være høyere enn meg, årsaken til det er at jeg er under 1.60, og har ikke noe ønske om å gå rundt med kjærsten min og se ut som to småunger på tur... Har vel et ideal på rundt 180 cm (og det har jeg hjemme hos meg selv.. ). Vil helst ikke ha de hverken så mye høyere eller lavere enn det. I utgangspunktet ihvertfall..
ivanka Skrevet 15. september 2004 #16 Skrevet 15. september 2004 foretrekker dem høyere. som regel uproblematisk, jeg er 1.72.
Gjest Står på krava Skrevet 15. september 2004 #17 Skrevet 15. september 2004 Mannen SKAL være høyere. Punktum.
ivanka Skrevet 15. september 2004 #18 Skrevet 15. september 2004 den eneste exen min som var en dust, var såvidt lavere enn meg, så med et kjapt jeppe-grep kan jeg konkludere med at alle menn som er lavere enn meg er dustekjærester.
Melissa Gioberti Skrevet 15. september 2004 #19 Skrevet 15. september 2004 Er det slik at jenter må ha en gutt som er høyere? Jeg er kanskje litt spesiell, men jeg like jenter som er høyere en det jeg er. Er det bare en fiks ide som jeg bare kan glemme fordi alle jenter vil ha gutter som er høyere? Ja, gutten må være høyest. Definitivt! Noe annet går ikke for meg. (Men mange andre jenter synes nok det er helt greit at hun er den høyeste )
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #20 Skrevet 15. september 2004 Hva har dette med seksualitet å gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå